ANTWOORDFORMULIER

Keuze alternatieve oplossing/Contactgegevens invullen

Keuze niet-digitale oplossing

Hebt u moeite met inloggen op de digitale omgeving van de elektronische dienstencheques? Wij voorzien een oplossing
voor u, zodat u toch elektronische dienstencheques kan gebruiken.

  • Voor deze oplossing kan u kiezen uit 2 opties. Kies 1 van deze 2 opties en duid uw keuze hieronder aan.
  • Het is eveneens belangrijk om alle gegevens in te vullen die u wilt gebruiken voor uw keuze van alternatieve oplossing bij het gebruik van uw dienstencheques.
Optie 1: verwittiging via e-mail

Nadat uw huishoudhulp bij u gewerkt heeft, ontvangt u
een e-mail met de details van de prestatie. U belt daarna
zelf naar een apart telefoonnummer om deze prestatie te
bevestigen of te betwisten.

  • Kiest u voor deze optie, dan ontvangt u de
    bevestiging van uw bestelling ook per e-mail.
Optie 2: verwittiging via telefoon

Nadat uw huishoudhulp bij u gewerkt heeft, wordt
u opgebeld door een automatische telefoonlijn. Een
geautomatiseerde stem informeert u over de details van de
prestatie. U belt daarna zelf naar een apart telefoonnummer
om deze prestatie te bevestigen of te betwisten.

  • Kiest u voor deze optie, dan ontvangt u de bevestiging
    van uw bestelling per brief.

Uw verklaringen worden verwerkt en bewaard in informaticabestanden. Ze geven aanleiding tot het recht van inzage en verbetering zoals bepaald in de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens. U kan hierover informatie verkrijgen bij het Openbaar Register (Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel ; commission@privacycommission.be).