Naar welke bankrekening moet ik overschrijven om dienstencheques te bestellen?

Wil u dienstencheques bestellen via overschrijving? Dan schrijft u het bedrag dat overeenkomt met de prijs van het aantal gewenste dienstencheques over naar de bankrekening van Pluxee, BE41 0017 7246 2610. In de gestructureerde mededeling voert u uw gebruikersnummer in.

Deze elementen zijn nodig voor uw overschrijving

Deze info hebt u nodig om dienstencheques te bestellen:

  • Bedrag van de betaling: dat moet een veelvoud zijn van € 10 of van € 11 (de prijs van een dienstencheque). Bijvoorbeeld, om 10 dienstencheques van € 10 te bestellen, moet u € 100 overschrijven;
  • Gestructureerde mededeling: voer uw gebruikersnummer in (12 cijfers die u ontving bij uw inschrijving);
  • Bankrekeningnummer: schrijf het bedrag over naar het bankrekeningnummer van Pluxee: (BE41 0017 7246 2610);

Meer informatie: dienstencheques bestellen in Mijn Burgerprofiel.
 

Weigering van betaling en fouten

Uw betaling zal geweigerd worden als:

  • Het minimaal vereiste bedrag voor een bestelling niet gerespecteerd wordt. (Wat is het minimale en/of maximale aantal dienstencheques dat ik kan bestellen?)
  • Uw jaarlijkse limiet bereikt is.
  • Als het bedrag van uw bestelling geen veelvoud is van € 10 of van € 11, zal de bestelling uitgevoerd worden en krijgt u het teveel automatisch terugbetaald.
    Bijvoorbeeld: als u € 207 overgeschreven hebt, zal de overtollige € 7 teruggestort worden. Uw bestelling is dan voor € 200, wat overeenkomt met 20 dienstencheques.

Levertijd

Hou er rekening mee dat u moet wachten tot uw betaling overgemaakt is aan Pluxee voordat uw bestelling kan uitgevoerd worden en u de bestelde dienstencheques ontvangt.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?