Hoe kan ik dienstencheques bestellen via online betaling?

Het voordeel van het bestellen van uw dienstencheques via uw Beveiligde Zone of met de Sodexo app "Dienstencheques Vlaanderen", is dat u er sneller over kan beschikken dan bij een bestelling via overschrijving. Ontdek hoe u online kan bestellen.

Een snellere keuze

Als u uw dienstencheques online aankoopt via uw Beveiligde Zone of met de app "Dienstencheques Vlaanderen", kan u er sneller gebruik van maken:

  • Als u elektronische dienstencheques besteld hebt, zijn ze onmiddellijk beschikbaar in uw portefeuille.
  • Als u papieren dienstencheques besteld hebt, zal u ze één of twee dagen eerder ontvangen dan bij een bankoverschrijving.

Hoe bestelt u via uw Beveiligde Zone ?

Om online te bestellen via uw Beveiligde Zone hebt u nodig:

  • Een Bancontact-, MasterCard- of Visa-kaart ;
  • Een bankkaartlezer (Digi-Pass);
  • Toegang tot uw Beveiligde Zone.
  1. Stap 1

    Maak verbinding met uw Beveiligde Zone

  2. Stap 2

    Klik op Bestellen rechts bovenaan uw scherm

  3. Stap 3

    Vul het aantal dienstencheques in dat u wil bestellen

    In deze stap kan u ook het gewenst type dienstencheque wijzigen (elektronisch of papier).

    Let op: deze verandering geldt enkel voor deze transactie. Wil u het formaat van uw dienstencheques ook voor uw toekomstige bestellingen veranderen, dan doet u dat via de tab “Gegevens”. 

  4. Stap 4

    Klik op Volgende

  5. Stap 5

    Kies een leveringsadres 

    Wilt u papieren dienstencheques, kies dan een leveringsadres als uw persoonlijke gegevens zichtbaar worden (met uw naam, e-mail en adres). Dit adres ligt dan vast voor de volgende bestellingen.

  6. Stap 6

    Kies een manier van betalen 

    Kies voor Bancontact, MasterCard of Visa. Of vraag instructies voor betaling via overschrijving (zonder bijkomende kosten).

  7. Stap 7

    Vink het vakje “Ik aanvaard de algemene verkoopvoorwaarden” aan

  8. Stap 8

    Klik op Volgende

  9. Stap 9

    Controleer het overzicht van uw bestelling

    Controleer de informatie in de samenvatting van uw bestelling: type dienstencheques, hoeveelheid, bedrag en kosten, eventueel leveringsadres.

  10. Stap 10

    Klik op Mijn bestelling betalen

  11. Stap 11

    Volg de instructies van de beveiligde site voor de betaling

  12. Stap 12

    Ontvang de bevestiging van uw bestelling

    Deze bevestiging is zichtbaar in uw Beveiligde Zone en u ontvangt ze ook via e-mail.  

Hoe bestelt u met de Sodexo app "Dienstencheques Vlaanderen"?

Om online te bestellen met de app hebt u nodig:

  • Een Bancontact-, MasterCard- of Visa-kaart;
  • Een bankkaartlezer (Digi-Pass) ;
  • De app ”Dienstencheques Vlaanderen”
  1. Stap 1

    Open uw app en maak verbinding

  2. Stap 2

    Klik op Bestellen

  3. Stap 3

    Vul het aantal dienstencheques in dat u wil bestellen. 

    In deze stap kan u ook het gewenst type van uw dienstencheques wijzigen (elektronisch of papier).

    Let op: deze verandering geldt enkel voor deze transactie. Wil u het gewenst type dienstencheques ook voor uw toekomstige bestellingen wijzigen, doe dat dan via de tab “Gegevens”. 

  4. Stap 4

    Klik op Volgende

  5. Stap 5

    Kies een leveringsadres 

    Wilt u papieren dienstencheques, kies dan een leveringsadres als uw persoonlijke gegevens zichtbaar worden (met uw naam, e-mail en adres). Dit adres ligt dan vast voor de volgende bestellingen.

  6. Stap 6

    Kies uw manier van betalen 

    Kies voor Bancontact, MasterCard of Visa. Of vraag instructies voor betaling via overschrijving (zonder bijkomende kosten).

  7. Stap 7

    Vink het vakje “Ik aanvaard de algemene verkoopvoorwaarden” aan

  8. Stap 8

    Klik op Volgende

  9. Stap 9

    Controleer het overzicht van uw bestelling

    Controleer de informatie in de samenvatting van uw bestelling: type dienstencheques, hoeveelheid, bedrag en kosten, eventueel leveringsadres.

  10. Stap 10

    Klik op Mijn bestelling betalen

  11. Stap 11

    Volg de instructies van de app voor de betaling

  12. Stap 12

    Ontvang de bevestiging van uw bestelling 

    Deze bevestiging is zichtbaar in de app en u ontvangt ze ook via e-mail.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?