Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Is uw bestelling minder dan 5 dagen geleden gebeurd? Maak u dan nog geen zorgen en ga na of u de bestelling wel degelijk en correct uitgevoerd hebt. De volgende zaken kan u nagaan.
Nazicht op uw Beveiligde Zone
Ga naar uw Beveiligde Zone en controleer het volgende:
- Staat uw bestelling vermeld in de historiek van de bestellingen? U vindt die in het menu Dienstencheques, tab Bestellingen.
- Hebt u het juiste type dienstencheques besteld: elektronisch of papier?
- Wat is de verzenddatum van uw papieren dienstencheques in de details van uw bestelling?
- Is de verzenddatum minder dan 7 werkdagen geleden? Wacht dan nog enkele dagen.
- Is de verzenddatum meer dan 10 werkdagen geleden? Vul dan het formulier dienst na verkoop voor papieren dienstencheques in en bezorg het ons.
Denk erom dat bpost sinds begin 2020 nog maar twee keer per week post bedeelt. Deze verandering kan ervoor zorgen dat u langer op uw dienstencheques moet wachten.
Nazicht van uw betaling
Bekijk uw bankuittreksels en controleer het volgende:
1. of de overschrijving wel gebeurd is naar dit rekeningnummer: BE41 0017 7246 2610.
2. of de gestructureerde mededeling uw gebruikersnummer bevat.
3. of uw bestelling de volgende voorschriften respecteert:
-
- Het bedrag van uw bestelling moet een veelvoud zijn van € 9 of € 10.
- Uw bestelling moet voor minstens 10 dienstencheques gelden.
4. of de overschrijving van uw bestelling in de historiek van uw overschrijvingen staat.
5. of u geen terugbetaling hebt ontvangen van Pluxee.
Nog altijd geen dienstencheques ontvangen? Contacteer ons dan.
Indien u ondanks al deze controles nog altijd niet weet waarom u uw bestelling niet ontvangen hebt, dan kan u ons dat laten weten:
- Voor elektronische dienstencheques: bezorg ons het ingevulde formulier van niet terbeschikkingstelling van elektronische dienstencheques.
- De gebruiker moet de niet-ontvangst van zijn dienstencheques aangeven binnen één maand na betaling.
- Voor papieren dienstencheques: bezorg ons het ingevulde formulier dienst na verkoop voor papieren dienstencheques.
- De gebruiker moet de niet-ontvangst van zijn dienstencheques aangeven binnen 30 dagen na betaling.
Stuur ons het ingevulde formulier via e-mail via het online contactformulier of met de post naar:
Dienstencheques Vlaanderen
PB 76
1180 Ukkel
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?