Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Is uw bestelling minder dan 5 dagen geleden gebeurd? Maak u dan nog geen zorgen en ga na of u de bestelling wel degelijk en correct uitgevoerd hebt. De volgende zaken kan u nagaan.

Nazicht op uw Beveiligde Zone

Ga naar uw Beveiligde Zone en controleer het volgende:

  • Staat uw bestelling vermeld in de historiek van de bestellingen? U vindt die in het menu Dienstencheques, tab Bestellingen.
  • Hebt u het juiste type dienstencheques besteld: elektronisch of papier?
  • Wat is de verzenddatum van uw papieren dienstencheques in de details van uw bestelling?

Denk erom dat bpost sinds begin 2020 nog maar twee keer per week post bedeelt. Deze verandering kan ervoor zorgen dat u langer op uw dienstencheques moet wachten.

Nazicht van uw betaling

Bekijk uw bankuittreksels en controleer het volgende:

1. of de overschrijving wel gebeurd is naar dit rekeningnummer: BE41 0017 7246 2610.

2. of de gestructureerde mededeling uw gebruikersnummer bevat.

3. of uw bestelling de volgende voorschriften respecteert:

    • Het bedrag van uw bestelling moet een veelvoud zijn van € 9 of € 10.
    • Uw bestelling moet voor minstens 10 dienstencheques gelden.

4. of de overschrijving van uw bestelling in de historiek van uw overschrijvingen staat.

5. of u geen terugbetaling hebt ontvangen van Sodexo.

Nog altijd geen dienstencheques ontvangen? Contacteer ons dan.

Indien u ondanks al deze controles nog altijd niet weet waarom u uw bestelling niet ontvangen hebt, dan kan u ons dat laten weten:

Stuur ons het ingevulde formulier via e-mail via het online contactformulier of met de post naar

Dienstencheques Vlaanderen
PB 76
1180 Ukkel

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?