Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Is uw bestelling minder dan 5 dagen geleden gebeurd? Maak u dan nog geen zorgen en ga na of u de bestelling wel degelijk en correct uitgevoerd hebt. De volgende zaken kan u nagaan.

Nazicht op uw Mijn Burgerprofiel

Ga naar Mijn Burgerprofiel en ga na of uw bestelling in de historiek van uw bestellingen staat. Raadpleeg deze pagina voor meer informatie. 

Nazicht van uw betaling

Bekijk uw bankuittreksels en controleer het volgende:

1. of de overschrijving wel gebeurd is naar dit rekeningnummer: BE41 0017 7246 2610.

2. of de gestructureerde mededeling uw gebruikersnummer bevat.

3. of uw bestelling de volgende voorschriften respecteert:

    • Het bedrag van uw bestelling moet een veelvoud zijn van € 10 of € 11.
    • Uw bestelling moet voor minstens 1 dienstencheque gelden.

4. of de overschrijving van uw bestelling in de historiek van uw overschrijvingen staat.

5. of u geen terugbetaling hebt ontvangen van Pluxee.

Nog altijd geen dienstencheques ontvangen? Contacteer ons dan.

Indien u ondanks al deze controles nog altijd niet weet waarom u uw bestelling niet ontvangen hebt, dan kan u ons dat laten weten door ons het ingevulde formulier van niet terbeschikkingstelling van elektronische dienstencheques terug te sturen.

    • De gebruiker moet de niet-ontvangst van zijn dienstencheques aangeven binnen één maand na betaling.

Stuur ons het ingevulde formulier via e-mail via het online contactformulier of met de post naar:

Dienstencheques Vlaanderen
PB 76
1180 Ukkel

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?