Ik heb niet al mijn dienstencheques niet ontvangen. Wat nu?

Hebt u niet alle dienstencheques ontvangen die u hebt besteld? Dan hebt u vanaf uw betaling een maand de tijd om het formulier in te vullen dat overeenkomt met het type cheques dat u wenst: elektronische of papieren cheques.

Reageer zo snel mogelijk

Het is belangrijk dat u het niet ontvangen van al uw dienstencheques meldt binnen de maand na uw betaling.

Papieren dienstencheques: onvolledige bestelling

Als uw bestelling van papieren dienstencheques niet volledig is uitgevoerd, volgt u deze stappen. 

  1. Stap 1
  2. Stap 2

    Vul het formulier in

  3. Stap 3

    Vink het deel aan dat op u van toepassing is en vul het in 

  4. Stap 4

    Stuur ons het formulier

    Via e-mail via het online contactformulier

    of met de post:

    Dienstencheques Vlaanderen
    PB 76
    1180 Ukkel

Elektronische dienstencheques: onvolledige bestelling

Als uw bestelling van elektronische dienstencheques niet volledig is uitgevoerd, volgt u deze stappen. 

  1. Stap 1
  2. Stap 2

    Vul het formulier in

  3. Stap 3

    Vermeld het aantal ontbrekende dienstencheques

  4. Stap 4

    Stuur ons het formulier

    Via e-mail via het online contactformulier

    of met de post:

    Dienstencheques Vlaanderen
    PB 76
    1180 Ukkel

En wat gebeurt er daarna?

Na ontvangst van het formulier sturen we u de ontbrekende dienstencheques.

Let op: In het geval dat u toch de als niet-ontvangen aangegeven dienstencheques ontvangt, moet u ze vernietigen. Deze dienstencheques zijn niet meer geldig en het gebruik ervan is een inbreuk op de dienstenchequeregelgeving, wat tot gerechtelijke vervolging kan leiden.