Ik ontvang geen communicatie meer over de dienstencheques. Waarom?

Automatische functies van e-maildiensten kunnen uw uitschrijving veroorzaken zonder enige actie van onze kant.

Onze communicatie bevat geen afmeldlink die in de inhoud zelf is opgenomen. Sommige automatische mechanismen van uw e-maildienst kunnen echter leiden tot een afmelding of blokkering van uw adres.

Twee afmeldmechanismen kunnen worden geactiveerd:

Afmelding via uw webmailomgeving:

Sommige diensten, zoals Gmail, Outlook en Yahoo, tonen bovenaan het e-mailbericht een knop ‘Afmelden’. Wanneer u op deze knop klikt, wordt uw adres automatisch uitgeschreven van onze verzendingen, zonder gebruik te maken van onze eigen afmeldlink.

Aanduiding als ongewenste e-mail (spam)

Als u één van onze e-mails als ongewenst of spam markeert, kan uw adres automatisch worden uitgeschreven of door het systeem worden geblokkeerd.

Voorbeeld van het (door)melden van een e-mail als ongewenst of spam (via de optie ‘Melden’) 
Voorbeeld van het (de)blokkeren van een afzenden vanuit de e-maildienst (via de optie ‘Blokkeren’) 

Kan ik me opnieuw inschrijven als ik me per ongeluk heb uitgeschreven?

Ja. Als u onze communicatie opnieuw wilt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantendienst via het online contactformulier. Wij kunnen uw inschrijving handmatig opnieuw activeren. 

Hoe kunt u een onbedoelde afmelding voorkomen?

  • Klik niet op de knop ‘Afmelden’ die door uw e-maildienst wordt aangeboden als u onze e-mails wilt blijven ontvangen.
  • Meld onze berichten niet als ongewenst of spam.
  • Voeg het verzendadres van onze e-mails toe aan uw contacten of favorieten om het Risico op filtering te beperken.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?