Hoe schrijf ik me in?

Het dienstenchequesysteem is gewest-gebonden. Ligt uw hoofdverblijfplaats in Vlaamse Gewest? Dan zit u goed. Volg de gids om u in te schrijven!

Inschrijving

Inschrijven is gratis en doet u zo:

  • Via het online formulier in ():
    • Ofwel via uw eID (als u over een kaartlezer beschikt): dan is uw inschrijving meteen in orde.
    • Ofwel handmatig: dan is uw inschrijving binnen de 7 werkdagen in orde.
  • Via het papieren formulier dat u downloadt (), print, invult en ons bezorgt via mail via het

of met de post :

Waarom is er een verschil in wachttijd voor ik officieel ingeschreven ben?

Omdat de gewestelijke overheid enkel het adres van uw hoofdverblijfplaats zoals geregistreerd in het bevolkingsregister aanvaardt.

  • Bij inschrijving via eID is deze info onmiddellijk verifieerbaar, waardoor je inschrijving meteen van kracht is.
  • In de andere gevallen moet de overheid eerst uw persoonlijke gegevens valideren voor uw account kan geactiveerd worden. Deze validering kan enkele dagen duren.

Weet ook dat u geen dienstencheques kan bestellen voor deze info geverifieerd is en de inschrijving in orde is.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?