Wat is de elektronische dienstencheque?
Elektronische dienstencheques zijn makkelijker te beheren en te bestellen. U ontvangt ze sneller en ze zijn vooral veiliger. Dat maakt ze een pak gebruiksvriendelijker. Ontdek alle voordelen.
De voordelen van elektronisch
-
1
Veiliger in gebruik
U beheert de cheques online, dus kan u ze niet verliezen en kunnen ze niet gestolen worden.
-
2
Minder risico op vervallen cheques
De oudste cheques worden het eerst gebruikt en uit uw online portefeuille gehaald.
-
3
U hebt de garantie dat uw dienstencheques aan alle voorwaarden voldoen
De gegevens worden automatisch online aangevuld.
Als u de mobiele app Dienstencheques Vlaanderen downloadt, kan u uw elektronische dienstencheques beheren wanneer u maar wil.
U kan uw elektronische dienstencheques en uw persoonlijke gegevens ook beheren in uw Beveiligde Zone.
De verschillen tussen elektronisch en papier
Elektronische dienstencheques
- Bestellen via uw Beveiligde Zone of via de mobiele app Dienstencheques Vlaanderen.
- Onmiddellijk na uw bestelling beschikbaar.
- U ontvangt een herinneringsmail 1 maand voor een dienstencheque vervalt.
- De werknemer voert de prestatie in. Die kan u daarna wanneer het u past bevestigen in uw Beveiligde Zone of via de app.
Papieren dienstencheques
- Bestellen kan enkel via uw Beveiligde Zone.
- Met de post verstuurd binnen de 2 werkdagen na uw bestelling.
- U moet de cheques ondertekenen, de datum en activiteit invullen en aan de werknemer afgeven.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?