12 december 2023

Sodexo Pass Belgium wordt Pluxee: ontdek hier alle antwoorden op uw vragen!

Vanaf december 2023 verandert Sodexo Pass Belgium haar naam in Pluxee. Deze verandering kan heel wat vragen oproepen. Geen zorgen, wij beantwoorden ze hier!

Zullen dienstencheques met het Sodexo-logo nog geldig zijn na december 2023?

De geldigheid van uw dienstencheques is belangrijk, niet het logo erop. "Sodexo" dienstencheques behouden hun geldigheidsdatum, ze blijven dus geldig, bruikbaar en omruilbaar als de geldigheidsdatum niet verstreken is.

Veranderen mijn inloggegevens voor de Beveiligde Zone?

Nee, de inloggegevens voor uw Beveiligde Zone veranderen niet. U zult het Pluxee logo zien verschijnen op uw extranet, maar verder verandert er niets. Ook de functionaliteiten blijven ongewijzigd.

Zullen het systeem en de procedures voor dienstencheques veranderen?

De naamswijziging heeft geen invloed op het systeem en de procedures voor dienstencheques. Dit geldt voor alle procedures met betrekking tot dienstencheques, bijvoorbeeld: waarde- en terugbetalingsprocedure, geldigheidsduur, correctietermijnen, enz. Dit verandert allemaal niet. Alleen de naam en het logo veranderen.

Moet ik een nieuwe applicatie installeren en nieuwe logins aanvragen?

Nee. De huidige applicaties en inloggegevens blijven gewoon bestaan. Het Sodexo-logo wordt vervangen door het Pluxee-logo, maar u hoeft hiervoor niets aan te passen. Daarnaast blijven de functionaliteiten van de applicatie ongewijzigd.

Zal de prijs van de dienstencheque veranderen?

Nee, de prijs van uw dienstencheques verandert niet door de naamswijziging van Sodexo naar Pluxee. Als er een prijswijziging zou zijn, dan is dit het gevolg van een regionale beslissing.

Zal de bankrekening voor het bestellen van dienstencheques veranderen?

Nee, het bankrekeningnummer voor het bestellen van uw dienstencheques blijft ongewijzigd.

Moet ik me opnieuw inschrijven bij een erkende onderneming?

Pluxee speelt geen rol in het contract dat u met uw erkende onderneming heeft. Als de erkende onderneming de handelsnaam Sodexo in het contract vermeldt, kan het deze wijzigen. Dit is de verantwoordelijkheid van de erkende onderneming.

 

Vind hier het antwoord op uw vraag

Nog andere vragen? Neem contact met ons op via

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?