02 januari 2020

Een gloednieuwe website en mobiele applicatie: de dienstencheques zijn nog eenvoudiger in gebruik!

Als je gebruik maakt van het dienstenchequesysteem om jezelf het leven makkelijker te maken, verwacht je een efficiënte service. Dat spreekt vanzelf. Daarom hebben het Vlaamse Gewest en Sodexo jouw gebruikservaring volledig opnieuw onder handen genomen

Wat is er precies veranderd?

Dit bieden we je aan vanaf 6 januari 2020: 

  • een nieuwe website
  • een nieuwe Beveiligde Zone
  • een nieuwe mobiele app

Binnen de huidige website en mobiele app zullen we u op duidelijke wijze begeleiden naar deze nieuwe verbeterde versies. 

Wanneer u vanaf 6 januari inlogt op uw Beveiligde Persoonlijke Ruimte, krijgt u meteen alle nieuwe functies te zien.  

Onze klantendienst is vanaf 6 januari elke werkdag beschikbaar van 8 tot 20 uur. U kan vanaf dan tevens uw dienstencheques gratis omwisselen en laten terugbetalen. 

Uw voordelen?

  • U behoudt uw account en uw gebruikersnummer

  • U gebruikt een eenvoudigere en aangenamere omgeving voor het beheer van uw dienstencheques

  • Uw gegevens en toegang zijn nog veiliger

  • U kan nog altijd dienstencheques aankopen via de apps van Belfius en KBC, maar ook online via uw Beveiligde EPersoonlijke Ruimte en uw app

  • U vindt uw fiscaal attest wanneer u het nodig hebt in uw Beveiligde Zone

Een veiligere toegang? 

Voortaan krijgt u toegang tot uw Beveiligde Zone via uw identiteitskaart (eID), itsme of met een veiligheidscode (net zoals voor Tax-on-web en MyPension). 

Vind hier het antwoord op uw vraag

Nog andere vragen? Neem contact met ons op via

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?