Hoe kan ik een elektronische prestatie offline invoeren?

Hebt u net een prestatie bij een klant afgerond en kan u geen verbinding maken met internet? Geen probleem, u kan uw prestatie in de applicatie invoeren en bewaren in de "offline"-modus om ze later op de dag te verzenden.

De procedure voor het invoeren van uw prestaties in de "offline"-modus is precies dezelfde als wanneer u het online doet:

  1. 1

    Selecteer de klant bij wie u uw werkprestatie hebt afgerond;

  2. 2

    Druk op de button "Prestatie";

  3. 3

    Vul de details van de prestatie in;

    het type activiteit;
    het aantal gewerkte uren;
    de drager "Elektronisch".

  4. 4

    Druk op "Volgende";

  5. 5

    Controleer de samenvatting van de ingevoerde informatie;

    Als u een fout ziet, druk dan op "prestatie bewerken" en verbeter de fout.

  6. 6

    Druk op "Prestatie invoeren";

    Er verschijnt een bevestigingsbericht op uw scherm.

  7. Elektronische prestaties die in de ‘offline’-modus zijn opgeslagen, moeten dezelfde dag verzonden worden. Anders kan u ze niet meer zelf via de app versturen. Dan moet u de nodige informatie aan uw onderneming verstrekken, zodat deze ze kan invoeren. 

    U ontvangt 's avonds automatisch een melding om u eraan te herinneren dat u een of meerdere prestaties moet verzenden. Als deze niet dezelfde dag wordt verzonden, ziet u een melding wanneer de applicatie wordt geopend om u te waarschuwen dat een of meerdere prestaties de dag ervoor niet verzonden werden.

    In dit artikel leest u hoe u de elektronische prestaties die in "offline"-modus zijn opgeslagen, kan verzenden.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?