Mijn online betaling voor mijn bestelling van dienstencheques is geweigerd. Wat nu? 

Dat uw betaling geweigerd wordt, kan verschillende redenen hebben. We overlopen de meest voorkomende en bekijken waarop u moet letten om dit te vermijden.

Geweigerde betaling: de meest voorkomende redenen

U hebt uw dienstencheques betaald met uw kredietkaart of met uw Bancontact-kaart en uw betaling is geweigerd? Check dan of u deze elementen correct hebt ingevoerd:

  • Uw persoonlijke informatie: die moeten overeenkomen met de gegevens van de uitgever van uw kaart of van uw bank.
  • Uw kaartnummer of de verificatiecode van uw kaart.

Klopt deze info? Dan is uw betaling misschien geweigerd omdat:

  • Het bedrag dat momenteel op uw bankrekening of op uw kaart staat, onvoldoende is.
  • Uw kaart vervallen is.

Contacteer uw bank om na te gaan waarom uw betaling geweigerd is.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?