Mijn online betaling voor mijn bestelling van dienstencheques is geweigerd. Wat nu? 

Dat je betaling geweigerd wordt, kan verschillende redenen hebben. We overlopen de meest voorkomende en bekijken waarop je moet letten om dit te vermijden. 

Geweigerde betaling: de meest voorkomende redenen

Je hebt je dienstencheques betaald met je kredietkaart of met je Bancontact-kaart en je betaling is geweigerd? Check dan of je deze elementen correct hebt ingevoerd:

  • Je persoonlijke informatie: die moeten overeenkomen met de gegevens van de uitgever van je kaart of van je bank.
  • Je kaartnummer of de verificatiecode van je kaart.

Klopt deze info? Dan is je betaling misschien geweigerd omdat:

  • Het bedrag dat momenteel op je bankrekening of op je kaart staat, onvoldoende is.
  • Je kaart vervallen is.

Contacteer je bank om na te gaan waarom je betaling geweigerd is.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?