Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Is uw bestelling minder dan 5 dagen geleden gebeurd? Maak u dan nog geen zorgen en ga na of u de bestelling wel degelijk en correct uitgevoerd hebt. De volgende zaken kan u nagaan.

Nazicht op uw Beveiligde Zone

Ga naar uw Beveiligde Zone en controleer het volgende:

  • Staat uw bestelling vermeld in de historiek van de bestellingen? U vindt die in het menu Dienstencheques, tab Bestellingen.

Nazicht van uw betaling

Bekijk uw bankuittreksels en controleer het volgende:

1. of de overschrijving wel gebeurd is naar dit rekeningnummer: BE41 0017 7246 2610.

2. of de gestructureerde mededeling uw gebruikersnummer bevat.

3. of uw bestelling de volgende voorschriften respecteert:

    • Het bedrag van uw bestelling moet een veelvoud zijn van € 9 of € 10.
    • Uw bestelling moet voor minstens 10 dienstencheques gelden.

4. of de overschrijving van uw bestelling in de historiek van uw overschrijvingen staat.

5. of u geen terugbetaling hebt ontvangen van Pluxee.

Nog altijd geen dienstencheques ontvangen? Contacteer ons dan.

Indien u ondanks al deze controles nog altijd niet weet waarom u uw bestelling niet ontvangen hebt, dan kan u ons dat laten weten:

Stuur ons het ingevulde formulier via e-mail via het online contactformulier of met de post naar

Dienstencheques Vlaanderen
PB 76
1180 Ukkel

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?