Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Is uw bestelling minder dan 5 dagen geleden gebeurd? Maak u dan nog geen zorgen en ga na of u de bestelling wel degelijk en correct uitgevoerd hebt. De volgende zaken kan u nagaan.
Nazicht op uw Beveiligde Zone
Ga naar uw Beveiligde Zone en controleer het volgende:
- Staat uw bestelling vermeld in de historiek van de bestellingen? U vindt die in het menu Dienstencheques, tab Bestellingen.
Nazicht van uw betaling
Bekijk uw bankuittreksels en controleer het volgende:
1. of de overschrijving wel gebeurd is naar dit rekeningnummer: BE41 0017 7246 2610.
2. of de gestructureerde mededeling uw gebruikersnummer bevat.
3. of uw bestelling de volgende voorschriften respecteert:
-
- Het bedrag van uw bestelling moet een veelvoud zijn van € 9 of € 10.
- Uw bestelling moet voor minstens 10 dienstencheques gelden.
4. of de overschrijving van uw bestelling in de historiek van uw overschrijvingen staat.
5. of u geen terugbetaling hebt ontvangen van Pluxee.
Nog altijd geen dienstencheques ontvangen? Contacteer ons dan.
Indien u ondanks al deze controles nog altijd niet weet waarom u uw bestelling niet ontvangen hebt, dan kan u ons dat laten weten:
- Voor elektronische dienstencheques: bezorg ons het ingevulde formulier van niet terbeschikkingstelling van elektronische dienstencheques
- De gebruiker moet de niet-ontvangst van zijn dienstencheques aangeven binnen één maand na betaling;
Stuur ons het ingevulde formulier via e-mail via het online contactformulier of met de post naar
Dienstencheques Vlaanderen
PB 76
1180 Ukkel
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?