Hoe kan ik mijn inschrijving bij Sodexo stopzetten?

Uw inschrijving in het dienstenchequesysteem is uw leven lang geldig. Wenst u er geen gebruik meer van te maken? Geen enkel probleem; dan bestelt u gewoon geen dienstencheques meer.

Het is simpel: u hoeft niets te doen om uw inschrijving als gebruiker op te zeggen. Als u geen dienstencheques meer bestelt, gaat u ook niets meer moeten betalen. Uw dossier blijft wel “open” staan, maar dat kost u niets.

Het voordeel hiervan is: als u later van gedacht verandert en toch opnieuw dienstencheques wil gebruiken, plaatst u gewoon opnieuw een bestelling met uw bestaand gebruikersnummer.

Let op: als u doorlopende betalingsopdrachten geplaatst hebt, moet u die wel stopzetten.

Wil u dat Sodexo toch uw dienstencheque-account blokkeert, dan kan u dat aanvragen via ons online contactformulier.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?