Hoe raadpleegt u de FAQ en stelt u vragen via de applicatie?

Heeft u een vraag over het systeem van dienstencheques? De applicatie "Dienstencheques Vlaanderen" helpt u door de mogelijkheid te bieden om ofwel de artikelen over de meest gestelde vragen te lezen, ofwel rechtstreeks contact op te nemen met Pluxee. Zo doet u dat. 

Bekijk de FAQ

  1. 1

    Log in op de applicatie;

  2. 2

    Ga naar het menu "meer";

    Dat wil zeggen de 3 horizontale strepen rechtsonder op het scherm.

  3. 3

    Klik op “Veelgestelde vragen”;

    Blader door de meest gestelde vragen of gebruik de zoekfunctie onderaan de pagina.

    Stel een vraag

    Heeft u via de FAQ geen antwoord op uw vraag gevonden? Stel uw vraag rechtstreeks aan Pluxee, zoals hieronder uitgelegd.

  1. 1

    Log in op de applicatie;

  2. 2

    Ga naar het menu "Meer";

    Dat zijn de 3 horizontale strepen rechtsonder op het scherm.

  3. 3

    Klik op "Neem contact op";

  4. 4

    Kies of u ons liever een bericht stuurt of rechtstreeks onze klantendienst belt;

    Als u “Stuur ons een bericht” kiest, selecteer dan een onderwerp en stel uw vraag en klik daarna op “Vraag stellen”.

  5. Het team van Pluxee  zal contact met u opnemen via het e-mailadres dat in uw profiel is geregistreerd. Zorg ervoor dat u een correct e-mailadres hebt opgegeven.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?