Kan ik twee accounts beheren met mijn applicatie "Dienstencheques Vlaanderen"?
Als u naast uw gewone dienstencheques ook beroep doet op dienstencheques in het kader van moederschapshulp, of als u een volmacht hebt om het account van iemand anders te beheren, dan kan u een overzicht krijgen van deze verschillende accounts vanuit uw Mijn Burgerprofiel of in uw mobiele applicatie "Dienstencheques Vlaanderen".
Vanaf 31 oktober 2025, zullen de Beveiligde Zone en de applicatie Dienstencheques Vlaanderen niet meer beschikbaar zijn.
U zal vanaf dan gebruik moeten maken van Mijn Burgerprofiel om uw dienstencheques te beheren.
U beschikt over een volmacht
Als u een volmacht heeft om iemand anders zijn account te beheren (bijvoorbeeld een familielid), dan hebt u toegang tot beide accounts vanuit uw Mijn Burgerprofiel of in uw mobiele applicatie Dienstencheques Vlaanderen.
Opgelet :
Sinds 4 juni kunnen volmachtverzoeken niet langer via Pluxee worden ingediend. Vanaf 17 juni is dit opnieuw mogelijk via Mijn Burgerprofiel.
-
1
Log in op uw Mijn Burgerprofiel
-
2
Verander van account door op Naam van het account te klikken.
U kan dit boven rechts terugvinden.
-
3
Selecteer het account waar u toegang toe wenst te krijgen.
Via het rolmenu.
Hoe werkt dit?
U geniet van dienstencheques voor moederschapshulp
Als u naast de gewone dienstencheques ook beroep doet op dienstencheques in het kader van moederschapshulp dan kunnen beide dienstencheques nu beheerd worden in éénzelfde gebruikersaccount, via twee verschillende profielen.
Hoe werkt dit?
Geniet van een overzicht met een apart profiel per soort dienstencheque (gewoon of moederschapshulp). Om ze te raadplegen, gaat u naar uw rubriek Dienstencheques.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?