Waarvoor dient mijn Beveiligde Zone?
De Beveiligde Zone is het platform om uw dienstencheques, uw bestellingen, uw persoonlijke gegevens en uw prestaties te beheren. Deze gebruiksvriendelijke en veilige ruimte is speciaal gemaakt om het u makkelijk te maken. We overlopen even alle functies.
Weet dat u op uw Beveiligde Zone meerdere accounts kan beheren. Dan kan handig zijn als u over een account beschikt als gebruiker en u ook een volmacht hebt om het account van een familielid te beheren.
Hier vindt u een overzicht van alle functies van uw Beveiligde Zone.
Dienstencheques
Hier kan u:
- Steeds het aantal beschikbare dienstencheques in u elektronische portefeuille raadplegen.
- De historiek en de status van uw bestellingen (en het aantal dienstencheques dat u dit jaar nog kan bestellen) nagaan.
- Vragen om uw niet gebruikte en nog altijd geldige dienstencheques om te ruilen of terug te betalen.
Prestaties
Hier kan u:
- De lijst van onlangs uitgevoerde prestaties raadplegen en prestaties die nog bevestigd moeten worden, bevestigen of betwisten.
- De prestaties die wachten op betaling bekijken en de historiek van de ingevoerde prestaties raadplegen.
- Uw aanwezigheden invoeren om een automatische validering van prestaties te vermijden als u geen toegang hebt tot uw Beveiligde Zone.
Account
Hier kan u:
- Uw persoonlijke gegevens wijzigen en de parameters van uw Beveiligde Zone vastleggen.
- Uw fiscaal attest bekijken en downloaden, elk jaar vanaf 1 maart.
Meer info in het artikel "Hoe wijzig ik mijn gegevens in m’n dossier?".
Hulp
Hier krijgt u toegang tot de lijst met de meest gestelde vragen. Vindt u het antwoord op uw vraag niet, dan kan u ook onze klantendienst contacteren.
Bestellen
De bestelhulpmodule is op elk moment beschikbaar in uw Beveiligde Zone. Dit kan u ermee doen:
- Het type van uw dienstencheques kiezen: elektronisch of papier.
- De gewenste hoeveelheid dienstencheques invoeren.
- Kiezen om uw bestelling te regelen via online betaling of de nodige info krijgen om uw bankoverschrijving uit te voeren.
Let wel dat, als u uw bestelling van elektronische dienstencheques regelt via online betaling, de cheques onmiddellijk beschikbaar zijn in uw elektronische portefeuille. In de andere gevallen moet u wachten tot uw betaling op onze rekening staat of tot de papieren dienstencheques met de post bij u geleverd worden.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?