Ik slaag er niet in toegang te krijgen tot mijn Beveiligde Zone. Wat kan ik doen?
Hebt u problemen met het inloggen op uw Beveiligde Zone? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Hieronder geven we de oplossing voor elk van hen.
Wat u eerst moet nakijken
Controleer eerst en vooral het volgende:
- Bent u zeker op de website van het gewest waar je woont?
- Bent u al ingeschreven op het dienstenchequesysteem? Zo niet, dan kan u zich hier registreren: Zich online inschrijven
- Is uw internetverbinding geactiveerd?
- Is er een technisch probleem? Misschien kan u geen verbinding maken omwille van een technisch probleem op de site zelf. Wacht enkele minuten en probeer daarna opnieuw verbinding te maken.
Uw internetbrowser
Als u ‘Internet Explorer’ gebruikt als browser, is deze mogelijk niet up-to-date. Dat kan ertoe leiden dat de site niet correct functioneert.
We raden u aan de site te bezoeken door een pagina te openen via Google Chrome, Firefox of Edge. Zorg ervoor dat u een recente versie van de browser gebruikt (alleen de laatste 2 versies worden door onze tools ondersteund).
Het aanvaarden van Cookies
U bent zeker dat u uw login en wachtwoord correct hebt ingevoerd, en toch wordt uw Beveiligde Zone niet geopend?
Het zou kunnen dat de internetbrowser bepaalde cookies blokkeert.
Hier vindt u alle informatie om dit probleem op te lossen.
Blijft het probleem aanhouden?
Vul ons online contactformulier in en voeg een screenshot toe samen met een beschrijving van het probleem dat u ondervindt. We proberen dan het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?