Ik slaag er niet in toegang te krijgen tot mijn Beveiligde Zone. Wat kan ik doen? 

Hebt u problemen met het inloggen op uw Beveiligde Zone? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Hieronder geven we de oplossing voor elk van hen.

Wat u eerst moet nakijken

Controleer eerst en vooral het volgende:

  • Bent u zeker op de website van het gewest waar je woont?
  • Bent u al ingeschreven op het dienstenchequesysteem? Zo niet, dan kan u zich hier registreren: Zich online inschrijven
  • Is uw internetverbinding geactiveerd?
  • Is er een technisch probleem? Misschien kan u geen verbinding maken omwille van een technisch probleem op de site zelf. Wacht enkele minuten en probeer daarna opnieuw verbinding te maken.

Uw internetbrowser

Als u ‘Internet Explorer’ gebruikt als browser, is deze mogelijk niet up-to-date. Dat kan ertoe leiden dat de site niet correct functioneert.
We raden u aan de site te bezoeken door een pagina te openen via Google Chrome, Firefox of Edge. Zorg ervoor dat u een recente versie van de browser gebruikt (alleen de laatste 2 versies worden door onze tools ondersteund).

Het aanvaarden van Cookies

U bent zeker dat u uw login en wachtwoord correct hebt ingevoerd, en toch wordt uw Beveiligde Zone niet geopend?
Het zou kunnen dat de internetbrowser bepaalde cookies blokkeert.
Hier vindt u alle informatie om dit probleem op te lossen.

Blijft het probleem aanhouden?

Vul ons online contactformulier in en voeg een screenshot toe samen met een beschrijving van het probleem dat u ondervindt. We proberen dan het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?