Ik slaag er niet in toegang te krijgen tot mijn Beveiligde Zone. Wat kan ik doen?
Hebt u problemen met het inloggen op uw Beveiligde Zone? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Hieronder geven we de oplossing voor elk van hen.
Vanaf 31 oktober 2025, zullen de Beveiligde Zone en de applicatie Dienstencheques Vlaanderen niet meer beschikbaar zijn.
U zal vanaf dan gebruik moeten maken van Mijn Burgerprofiel om uw dienstencheques te beheren.
Wat u eerst moet nakijken
Controleer eerst en vooral het volgende:
- Bent u zeker op de website van het gewest waar je woont?
- Bent u al ingeschreven op het dienstenchequesysteem? Zo niet, dan kan u zich hier registreren: Zich online inschrijven
- Is uw internetverbinding geactiveerd?
- Is er een technisch probleem? Misschien kan u geen verbinding maken omwille van een technisch probleem op de site zelf. Wacht enkele minuten en probeer daarna opnieuw verbinding te maken.
Uw internetbrowser
Als u ‘Internet Explorer’ gebruikt als browser, is deze mogelijk niet up-to-date. Dat kan ertoe leiden dat de site niet correct functioneert.
We raden u aan de site te bezoeken door een pagina te openen via Google Chrome, Firefox of Edge. Zorg ervoor dat u een recente versie van de browser gebruikt (alleen de laatste 2 versies worden door onze tools ondersteund).
Blijft het probleem aanhouden?
Vul ons online contactformulier in en voeg een screenshot toe samen met een beschrijving van het probleem dat u ondervindt. We proberen dan het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?