Hoe wijzig ik mijn gegevens in m’n dossier?
U kan de gegevens van uw dossier op gelijk welk moment wijzigen via uw Beveiligde Zone of uw app Dienstencheques Vlaanderen, of via een papieren formulier.
Hoe verander ik mijn gegevens?
Om je gegevens te wijzigen, zoals uw bankrekeningnummer of uw e-mailadres, gaat u naar “Gegevens” in uw Beveiligde Zone of in de app.
Als u dat verkiest, kan u ook uw gegevens wijzigen via het formulier voor wijziging van persoonsgegevens
Stuur het ingevulde formulier naar Sodexo:
- Via e-mail via het online contactformulier
- Met de post:
SODEXO Dienstencheques
Pleinlaan, 15
1050 Elsene
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?