Ik verhuis naar een ander gewest: wat nu?

U verhuist naar ander gewest? Aangezien het dienstenchequesysteem een gewestelijke materie is, heeft dit wel degelijk gevolgen. Hieronder ontdekt u wat er in dat geval verandert. 

Wat gebeurt er indien u naar een ander gewest verhuist?

  1. Stap 1

    U geeft uw nieuwe woonplaats aan bij de gemeente met het oog op de domiciliëring van uw nieuw adres.

  2. Stap 2

    Het gewest informeert Sodexo over de adreswijziging waarna Sodexo automatisch een validatie van dit adres aanvraagt bij het nieuwe gewest.

    In afwachting wordt uw profiel tijdelijk bevroren waardoor u tijdelijk geen dienstencheques kan bestellen voor het dienstenchequesysteem van het nieuwe gewest.

  3. Stap 3

    De bevoegde instantie van het nieuwe gewest valideert het nieuwe adres.

    Dit laat ons toe om u in te schrijven in het dienstenchequesysteem van uw nieuw gewest en uw persoonsgegevens bij te werken in uw Beveiligde Zone en mobiele applicatie.
    Opgelet: aangezien u van gewest verandert, dient u in het vervolg de Beveiligde Zone en mobiele applicatie van het nieuwe gewest te raadplegen voor het beheer van uw dienstencheques.

  4. Stap 4

    Wij bevestigen uw inschrijving in het systeem van het nieuwe gewest. 

    Wij verwittigen u via e-mail (indien wij over uw e-mailadres beschikken) of via schrijven.

  5. Stap 5

    Uw profiel wordt geactiveerd en u kan dienstencheques bestellen in uw nieuw gewest.

Wat kan u doen met de dienstencheques van uw vorig gewest?

Voor deze cheques kan u een terugbetaling aanvragen, zolang ze nog geldig zijn. 

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?