Ik verhuis naar een ander gewest: wat nu?
U verhuist naar ander gewest? Aangezien het dienstenchequesysteem een gewestelijke materie is, heeft dit wel degelijk gevolgen. Hieronder ontdekt u wat er in dat geval verandert.
Wat gebeurt er indien u naar een ander gewest verhuist?
-
1
U geeft uw nieuwe woonplaats aan bij de gemeente met het oog op de domiciliëring van uw nieuw adres.
-
2
Het gewest informeert Pluxee over de adreswijziging waarna Pluxee automatisch een validatie van dit adres aanvraagt bij het nieuwe gewest.
In afwachting wordt uw profiel tijdelijk bevroren waardoor u tijdelijk geen dienstencheques kan bestellen voor het dienstenchequesysteem van het nieuwe gewest.
-
3
De bevoegde instantie van het nieuwe gewest valideert het nieuwe adres.
Dit laat ons toe om u in te schrijven in het dienstenchequesysteem van uw nieuw gewest en uw persoonsgegevens bij te werken in uw Beveiligde Zone en mobiele applicatie.
Opgelet: aangezien u van gewest verandert, dient u in het vervolg de Beveiligde Zone en mobiele applicatie van het nieuwe gewest te raadplegen voor het beheer van uw dienstencheques. -
4
Wij bevestigen uw inschrijving in het systeem van het nieuwe gewest.
Wij verwittigen u via e-mail (indien wij over uw e-mailadres beschikken) of via schrijven.
-
5
Uw profiel wordt geactiveerd en u kan dienstencheques bestellen in uw nieuw gewest.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?