Ik verhuis naar een ander gewest: wat nu?
U verhuist naar ander gewest? Aangezien het dienstenchequesysteem een gewestelijke materie is, heeft dit wel degelijk gevolgen. Hieronder ontdekt u wat er in dat geval verandert.
Wat gebeurt er indien u naar een ander gewest verhuist?
- 
        1U geeft uw nieuwe woonplaats aan bij de gemeente met het oog op de domiciliëring van uw nieuw adres. 
- 
        2Het gewest informeert Pluxee over de adreswijziging waarna Pluxee automatisch een validatie van dit adres aanvraagt bij het nieuwe gewest. In afwachting wordt uw profiel tijdelijk bevroren waardoor u tijdelijk geen dienstencheques kan bestellen voor het dienstenchequesysteem van het nieuwe gewest. 
- 
        3De bevoegde instantie van het nieuwe gewest valideert het nieuwe adres. Dit laat ons toe om u in te schrijven in het dienstenchequesysteem van uw nieuw gewest en uw persoonsgegevens bij te werken in Mijn Burgerprofiel. Opgelet: aangezien u van gewest verandert, dient u in het vervolg Mijn Burgerprofiel te raadplegen voor het beheer van uw dienstencheques. 
- 
        4Wij bevestigen uw inschrijving in het systeem van het nieuwe gewest. Wij verwittigen u via e-mail (indien wij over uw e-mailadres beschikken) of via schrijven. 
- 
        5Uw profiel wordt geactiveerd en u kan dienstencheques bestellen in uw nieuw gewest. 
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
- 
                                            
                                                Bel 02/401.31.30
                                            
                                            Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u
- 
                                        
                                            Stuur ons een e-mail
                                        
                                        Hebt u een vraag of klacht?
