17 december 2024

Uw fiscale attesten alleen per e-mail verzonden

Vanaf maart 2025 wordt uw fiscaal attest uitsluitend per e-mail verzonden.

Deze aanpak past binnen het doel van vereenvoudiging en digitalisering, waardoor een snellere en veiligere verzending van uw fiscale documenten gegarandeerd wordt. Dit document zal ook rechtstreeks beschikbaar zijn in uw Beveiligde Zone. 

Daarnaast worden de gegevens uit uw fiscaal attest vooraf ingevuld in uw belastingaangifte en rechtstreeks doorgegeven aan de FOD. 

Om de goede ontvangst van uw fiscaal attest te garanderen, vragen wij u om uw e-mailadres in uw Beveiligde Zone te controleren en, indien nodig, bij te werken of toe te voegen. Een geldig e-mailadres is essentieel om uw documenten te ontvangen. 

Wilt u weten hoe u uw gegevens, inclusief uw e-mailadres, kunt bijwerken? Raadpleeg dan ons artikel: Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen in mijn dossier? 

Vind hier het antwoord op uw vraag

Nog andere vragen? Neem contact met ons op via

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?