Hoe kan ik een verkeerd ingevoerde prestatie wijzigen of verwijderen?

Is er een fout gemaakt bij het ingeven van een prestatie en wilt u die wijzigen of verwijderen? Log u dan eerst in op uw Beveiligde Zone om de status van de prestatie na te gaan. Vervolgens kan u de prestatie wijzigen of verwijderen. Lees hier hoe u dit kan doen.

De voorwaarden om een prestatie te kunnen wijzigen of verwijderen

  • Om een prestatie te wijzigen, moet die de status hebben van Betwist of Geregistreerd.
  • Om een prestatie te verwijderen, mag die NIET de status hebben van Terugbetaling aangevraagd (OF Te betalen met een ander betaalmiddel dan dienstencheques).

De status van de prestatie kan u nagaan op de Beveiligde Zone van uw erkende onderneming, in de lijst op de pagina “Beheer van de prestaties”.

Wijzig een ingegeven prestatie

  1. Stap 1

    Log in op uw Beveiligde Zone

  2. Stap 2

    Klik op Beheer van de prestaties.

  3. Stap 3

    Klik op Valideren/Aanpassen.

    Selecteer de prestatie, klik op het potloodicoontje en voer de aanpassingen uit.

  4. Stap 4

    Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.

  5. Stap 5

    Klik op Registreren.

    De boodschap “De prestatie werd gewijzigd” verschijnt.

  6. Stap 6

    Klik op Terug naar de lijst.

    De status van de prestatie is nu Gewijzigd.

  7. Stap 7

    Vink de gewijzigde prestatie aan en klik op Valideren.

    De prestatie zal naar de gebruiker gestuurd worden als een te bevestigen prestatie en de boodschap “Een prestatie werd gewijzigd” zal verschijnen.

Verwijder een ingegeven prestatie

  1. Stap 1

    Log in op uw Beveiligde Zone

  2. Stap 2

    Klik op Beheer van de prestaties.

  3. Stap 3

    Klik op Valideren/Wijzigen.

    Selecteer de prestatie, klik op het vuilnisbakicoontje en verwijder de prestatie.

  4. Stap 4

    Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.

  5. Stap 5

    Klik op Verwijderen

    De boodschap “De prestatie is geannuleerd” verschijnt.

  6. Stap 6

    Klik op Terug naar de lijst.

    De status van de prestatie zal aangegeven worden als Geannuleerd.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?