Voordelen en gebruik van de app "Job Tracker 2.0"

“Job Tracker 2.0” is een centrale tool bij het gebruik van elektronische dienstencheques. Hieronder worden de voordelen voor uw werknemers op een rijtje gezet.

Voordelen “Job Tracker 2.0”

  • Ingeven van prestaties zowel on- als offline:
    Op de dag van de prestatie snel en makkelijk zelf prestaties ingeven, ook zonder toegang tot het internet. De prestaties zullen worden geregistreerd zodra er weer een internetverbinding is.
  • Registratie en beheer van klanten:
    Nieuwe klant registeren? Gegevens toevoegen of aanpassen? Specifieke opmerkingen? Dit is allemaal mogelijk in de “Job Tracker 2.0”-app.
  • Registratie van de verschillende erkende ondernemingen:
    Huishoudhulpen beheren zelf de registratie van de erkende ondernemingen waarvoor ze werken.
  • Zicht op de historiek van de geleverde prestaties:
    Toegang tot de historiek van de ingevoerde prestaties van de laatste 3 maanden (ook offline).

Aarzel zeker niet om uw werknemers aan te moedigen de mobiele applicatie “Job Tracker 2.0” te gebruiken!

Wilt u meer weten over het gebruik en de voordelen van de mobiele applicatie? Lees hier alles over de mobiele “Job Tracker 2.0”-applicatie!

Binnenkort beschikbaar: instructievideo’s ter ondersteuning van werknemers bij het gebruik van de app.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?