Job Tracker 2.0 - wijzigingen met betrekking tot nieuwe validatietermijnen

De mobiele applicatie Job Tracker 2.0 werd aangepast om de nieuwe validatietermijnen die vanaf 1/6/2025 gelden, te integreren. Dit omvat de volgende wijzigingen: 

  • Meldingen:

    Als uw werknemer de applicatie op zijn/haar telefoon heeft, ontvangt hij/zij een melding dat er een prestatie is die gevalideerd moet worden.

  • Dashboard:

    Er wordt een nieuwe startpagina toegevoegd met de opties voor validatie of betwisting. Op deze manier kan uw werknemer gemakkelijk de prestaties die u hebt ingevoerd, valideren of betwisten. Deze handelingen moeten online gebeuren; de offline modus is niet beschikbaar voor deze functie.

  • Geschiedenis:

    De prestaties worden in verschillende kleuren weergegeven, afhankelijk van hun status:
    • Blauw: prestaties ingevoerd
    • Geel: prestaties in afwachting
    • Oranje: prestaties te valideren
    • Groen: gevalideerde prestaties
De geschiedenis toont de prestaties van de afgelopen 3 maanden (behalve geannuleerde prestaties).
De manier waarop de prestatie is ingevoerd (door u of uw werknemer) wordt onder de prestatie weergegeven.
 

Noodzakelijke acties:


1. E-mailadres toevoegen:
Om de melding tot het bevestigen van een prestatie te ontvangen via e-mail, vragen wij uw werknemers om hun e-mailadres in te voeren of te wijzigen in de mobiele applicatie Job Tracker 2.0. Ze dienen hiervoor de volgende stappen te volgen:
  • Klik op "Menu"
  • Klik op "Mijn profiel"
  • Klik op "E-mailadres wijzigen"
      •  
Let op: als uw werknemer zijn/haar e-mailadres wijzigt, kunt u dit niet meer zelf aanpassen.
 
2. Validatie van prestaties in de "Job Tracker 2.0"-applicatie:

Prestaties die ingegeven worden door de erkende onderneming, dienen steeds gevalideerd te worden door de werknemer in de Job Tracker 2.0-applicatie.

In een eerste fase, zal de werknemer hierover geïnformeerd worden via e-mail. In een tweede fase, zal de werknemer hierover ook meldingen ontvangen via de Job Tracker 2.0-applicatie.

Als uw werknemer geen e-mailadres invoert of de mobiele applicatie niet installeert, wordt de prestatie voor hem/haar automatisch gevalideerd na een termijn van 5 werkdagen. In dat geval wordt de automatische validatietermijn voor de gebruiker 30 kalenderdagen.

 

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?