Hoe kan ik een verkeerd ingevoerde prestatie wijzigen of verwijderen?

Is er een fout gemaakt bij het ingeven van een prestatie en wilt u die wijzigen of verwijderen? Log u dan eerst in op uw Beveiligde Zone om de status van de prestatie na te gaan. Vervolgens kan u de prestatie wijzigen of verwijderen. Lees hier hoe u dit kan doen.

De voorwaarden om een prestatie te kunnen wijzigen of verwijderen

  • Om een prestatie te wijzigen, moet die de status hebben van Gewijzigd, Betwist, Geregistreerd of Voorstel tot annulering;
  • Om een prestatie te verwijderen, mag die NIET de status hebben van Terugbetaling aangevraagd (OF Te betalen met een ander betaalmiddel dan dienstencheques);
  • In geval van wijziging van een prestatie, moet de erkende onderneming de gebruiker op de hoogte brengen.

De status van de prestatie kan u nagaan op de Beveiligde Zone van uw erkende onderneming, in de lijst op de pagina “Mijn prestaties”.

Wijzig een ingegeven prestatie

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone;

  2. 2

    Klik op "Mijn prestaties";

  3. 3

    Selecteer de prestatie;

    Klik op het potloodicoontje en voer de aanpassingen uit.

  4. 4

    Breng de gewenste wijzigingen aan;

    Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.

  5. 5

    Klik op "Bewaren".

    De boodschap “U heeft met succes de prestatie gewijzigd” verschijnt.

    De status van de prestatie is nu "Gevalideerd".

Verwijder een ingegeven prestatie

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone;

  2. 2

    Klik op 'Mijn prestaties';

  3. 3

    Selecteer de prestatie;

    Klik op het vuilnisbakicoontje en verwijder de prestatie.

  4. 4

    Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.

  5. 5

    Klik op 'Bevestig de annulering';

    De boodschap 'U heeft met succes de prestatie geannuleerd' verschijnt.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?