Hoe kan ik een verkeerd ingevoerde prestatie wijzigen of verwijderen?
Is er een fout gemaakt bij het ingeven van een prestatie en wilt u die wijzigen of verwijderen? Log u dan eerst in op uw Beveiligde Zone om de status van de prestatie na te gaan. Vervolgens kan u de prestatie wijzigen of verwijderen. Lees hier hoe u dit kan doen.
De voorwaarden om een prestatie te kunnen wijzigen of verwijderen
- Om een prestatie te wijzigen, moet die de status hebben van Gewijzigd, Betwist, Geregistreerd of Voorstel tot annulering;
- Om een prestatie te verwijderen, mag die NIET de status hebben van Terugbetaling aangevraagd (OF Te betalen met een ander betaalmiddel dan dienstencheques);
- In geval van wijziging van een prestatie, moet de erkende onderneming de gebruiker op de hoogte brengen.
De status van de prestatie kan u nagaan op de Beveiligde Zone van uw erkende onderneming, in de lijst op de pagina “Mijn prestaties”.
Wijzig een ingegeven prestatie
-
1
Log in op uw Beveiligde Zone;
-
2
Klik op "Mijn prestaties";
-
3
Selecteer de prestatie;
Klik op het potloodicoontje en voer de aanpassingen uit.
-
4
Breng de gewenste wijzigingen aan;
Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.
-
5
Klik op "Bewaren".
De boodschap “U heeft met succes de prestatie gewijzigd” verschijnt.
De status van de prestatie is nu "Gevalideerd".
Verwijder een ingegeven prestatie
-
1
Log in op uw Beveiligde Zone;
-
2
Klik op 'Mijn prestaties';
-
3
Selecteer de prestatie;
Klik op het vuilnisbakicoontje en verwijder de prestatie.
-
4
Schrijf een woordje uitleg in het voorziene vak.
-
5
Klik op 'Bevestig de annulering';
De boodschap 'U heeft met succes de prestatie geannuleerd' verschijnt.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?