Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen?

Het verzoek om bankgegevens te wijzigen moet worden gedaan door de hoofdcontactpersoon. Bekijk de 3 manieren om deze aanvraag te doen.

    U vindt al deze informatie ook in onze toelinchtingsvideo's.

    Via het formulier  

  1. 1

    Download het formulier «Wijziging bankrekening»;

  2. 2

    Vul het formulier in en stuur het ons terug met een kopie van de identiteitskaart van de bedrijfsleider.

    - Via e-mail : erkendeonderneming@care.pluxee.be   

    - Met de post naar het volgende adres:  
    PLUXEE Dienstencheques
    Ravensteinstraat, 36
    1000 Brussel

  3. We controleren de informatie en brengen de nodige wijzigingen aan. U ontvangt een e-mail om te bevestigen dat uw bankrekeningnummer werd bijgewerkt.

    Via uw Beveiligde Zone - via "Onderneming"

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone ;

  2. 2

    Klik op «Onderneming»;

  3. 3

    Klik op «Details»;

  4. 4

    Download het formulier «Document voor wijziging dossier»

  5. 5

    Vul het formulier in en stuur het ons terug met een kopie van de identiteitskaart van de bedrijfsleider:

    - Via e-mail: erkendeonderneming@care.pluxee.be

    - et de post naar het volgende adres:  
    PLUXEE Dienstencheques
    Ravensteinstraat, 36
    1000 Brussel

  6. We controleren de informatie en brengen de nodige wijzigingen aan. U ontvangt een e-mail om te bevestigen dat uw bankrekeningnummer werd bijgewerkt.

    Via uw Beveiligde Zone - via "Afgifte"

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone ;

  2. 2

    Klik op «Afgifte»;

  3. 3

    Klik op «Terugbetaling»;

  4. 4

    Klik op «Voorkeuren voor terugbetaling»;

  5. 5

    Download het formulier «Document voor wijziging dossier»;

  6. 6

    Vul het formulier in en stuur het ons terug met een kopie van de identiteitskaart van de bedrijfsleider:

    - Via e-mail : erkendeonderneming@care.pluxee.be

    - Met de post naar het volgende adres 
    PLUXEE Dienstencheques
    Ravensteinstraat, 36
    1000 Brussel

  7. We controleren de informatie en brengen de nodige wijzigingen aan. U ontvangt een e-mail om te bevestigen dat uw bankrekeningnummer werd bijgewerkt.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?