Hoe kan ik een filiaal deactiveren?
U kan een filiaal alleen deactiveren via het account van de moederonderneming. Voordat u deze actie onderneemt, dient u de voorafgaande controles uit te voeren en rekening te houden met de gevolgen van deze actie.
Voorafgaande controles bij de deactivering van een filiaal:
- Ga na of er geen elektronische prestaties meer in wacht zijn (voor annulering of terugbetaling);
- Controleer of u alle werknemers hebt gedeactiveerd die aan dit filiaal zijn gekoppeld;
- Controleer of u de terugbetaling heeft gevraagd voor alle papieren en elektronische prestaties.
Gevolgen van de deactivering van een filiaal:
De deactivering van een filiaal heeft volgende consequenties:
- Geen toegang meer tot informatie van dit filiaal ;
- Geen toegang meer tot de Beveiligde Zone van dit filiaal ;
- De deactivering geldt voor alle erkenningen van dit filiaal in de 3 gewesten ;
- De moederonderneming heeft geen toegang meer tot de informatie van dit filiaal (prestaties, afgiften, enz.).
- Deze actie is onomkeerbaar.
-
1
Log in op uw Beveiligde Zone ;
-
2
Klik op «Onderneming»;
-
3
Klik onderaan de pagina op de «details» van het betrokken filiaal;
-
4
Klik onderaan de pagina op «Dit filiaal deactiveren»;
-
5
Typ “DELETE” om de deactivering te bevestigen;
-
6
Klik op «Ik begrijp de gevolgen en deactiveer».
Een ontvangt een bericht dat bevestigt dat het filiaal gedeactiveerd werd.
Stappen om een filiaal te deactiveren:
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?