Sodexo Pass Belgium wordt Pluxee: ontdek hier alle antwoorden op uw vragen!
Zullen dienstencheques met het Sodexo-logo nog geldig zijn na december 2023?
De geldigheid van uw dienstencheques is belangrijk, niet het logo erop. "Sodexo" dienstencheques behouden hun geldigheidsdatum, ze blijven dus geldig, bruikbaar en omruilbaar als de geldigheidsdatum niet verstreken is.
Veranderen mijn inloggegevens voor de Beveiligde Zone?
Nee, de inloggegevens voor uw Beveiligde Zone veranderen niet. U zult het Pluxee logo zien verschijnen op uw extranet, maar verder verandert er niets. Ook de functionaliteiten blijven ongewijzigd.
Zullen het systeem en de procedures voor dienstencheques veranderen?
De naamswijziging heeft geen invloed op het systeem en de procedures voor dienstencheques. Dit geldt voor alle procedures met betrekking tot dienstencheques, bijvoorbeeld: waarde- en terugbetalingsprocedure, geldigheidsduur, correctietermijnen, enz. Dit verandert allemaal niet. Alleen de naam en het logo veranderen.
Zijn de afgifteborderellen nog steeds geldig?
Ja, de afgifteborderellen met het Sodexo-logo zijn nog steeds geldig. De inhoud van de borderellen verandert niet, alleen het logo. We nodigen u echter uit om het online afgifteborderel met het Pluxee-logo te gebruiken.
Moet de overeenkomst tussen de gebruiker en de erkende onderneming worden gewijzigd? Is deze nog steeds geldig?
Dit is een overeenkomst tussen de onderneming en haar klant. Sodexo/Pluxee speelt geen rol in deze overeenkomst. Dit is de verantwoordelijkheid van de erkende onderneming.
Als de onderneming de handelsnaam van Sodexo vermeldt, moet dit worden aangepast. Om mogelijke wijzigingen in de toekomst te voorkomen, adviseren wij u om de term "uitgevend bedrijf" te gebruiken.
Moet ik de arbeidsovereenkomst van mijn huishoudelijke hulp aanpassen?
Dit is een arbeidscontract tussen de erkende onderneming en de huishoudelijke hulp. Sodexo/Pluxee speelt geen rol in dit contract. Dit is de verantwoordelijkheid van de erkende onderneming.
Moeten mijn werknemers een nieuwe applicatie installeren en nieuwe logins aanvragen?
Nee. Uw huidige applicaties en inloggegevens blijven gewoon bestaan. Het Sodexo-logo wordt vervangen door het Pluxee-logo, maar u hoeft hiervoor niets aan te passen. Daarnaast blijven de functionaliteiten van de applicatie ongewijzigd.
Hulp Nodig
Vind hier het antwoord op uw vraag
Nog andere vragen? Neem contact met ons op via
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?