Wat bedoelen we met "offline"-modus?
In de "offline"-modus kan u bepaalde functionaliteiten van de applicatie gebruiken zonder dat u verbonden bent met het internet. Hiervoor moet u zich tijdens uw laatste sessie met uw login en paswoord hebben aangemeld.
Dit is wat u kan doen in de "offline"-modus:
- Een elektronische prestatie invoeren;
- Deze wordt opgeslagen en u kan ze verzenden zodra u internetverbinding hebt.
- Openen van uw klantenlijst;
- Openen van het Menugedeelte;
- Een van uw klanten bellen als u zijn of haar telefoonnummer hebt ingevoerd;
- Raadplegen van uw historiek van geleverde prestaties;
- De "offline" historiek bevat enkel de prestaties die getoond werden wanneer u voor het laatst verbinding met internet hebt gemaakt.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?