Wat is de nieuwe "Job Tracker 2.0 by Sodexo"? 

Met de "Job Tracker 2.0 by Sodexo"-app kunt u uw prestaties en klanten rechtstreeks vanaf uw smartphone beheren. Ontdek hier de verschillende functionaliteiten. 

Het zal binnenkort beschikbaar zijn, in de tussentijd, moet u uw huidige applicatie blijven gebruiken.
 

Voordelen:

  • Registreer uw prestaties in een paar stappen (nu ook offline);
  • Sodexo en uw werkgever worden automatisch op de hoogte gebracht van uw prestatie;
  • Kijk onmiddellijk de geldigheid van papieren dienstencheques na;
  • Registreer de verschillende dienstenchequeondernemingen waar u voor werkt;
  • U kunt op elk ogenblik de historiek van uw prestaties nakijken.

Prestatiebeheer

U kunt uw prestaties ingeven, ook als u geen toegang hebt tot het internet. Het is nu immers ook mogelijk om via de app prestaties “offline” in te geven. Uw prestaties zullen worden geregistreerd zodra u over een verbinding beschikt.
Het is echter belangrijk dat u uw prestatie op de dag zelf ingeeft, de prestatiedatum kan niet gewijzigd worden.
U hebt toegang tot de historiek van uw prestaties die u hebt uitgevoerd.

Beheer van uw klanten

Voor uw gemak kunt u uw klanten en hun gegevens, zoals hun naam, telefoonnummer of een opmerking, direct in uw applicatie registreren.

Controleer de geldigheid van de papieren dienstencheque

Vertrek niet met ongeldige papieren cheques, u kunt de geldigheid ervan rechtstreeks controleren via de "scanner". Met deze functie kunt u de papieren cheques via uw camera scannen en controleren of de cheque al dan niet geldig is

Beheer van uw erkende ondernemingen

Als u voor meerdere bedrijven werkt, hebt u de mogelijkheid om ze allemaal te registreren in uw applicatie. Zo kunt u uw werk gemakkelijk beheren.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?