Het bedrag van mijn bestelling is teruggestort op mijn rekening. Wat nu?

Dat uw bestelling volledig of gedeeltelijk terugbetaald werd, kan verschillende redenen hebben. We overlopen ze hier.

Waarom is het bedrag van uw bestelling volledig terugbetaald?

  • Het rekeningnummer dat u gebruikt hebt voor uw bestelling of overschrijving, komt niet overeen met: BE41 0017 7246 2610.
  • Het minimale aantal dienstencheques per bestelling werd niet gerespecteerd (10 dienstencheques). 
  • Uw jaarlijks toegestane aankooplimiet voor het bestellen van dienstencheques is bereikt.
  • Het gebruikersnummer vermeld in uw gestructureerde mededeling is fout.

Waarom is het bedrag van uw bestelling gedeeltelijk terugbetaald?

Dat komt omdat het bedrag dat u hebt overgeschreven, geen veelvoud is van € 9 of van € 10. Daarom is het teveel automatisch op uw rekening teruggestort.

Bijvoorbeeld: als u € 187 overgeschreven hebt, zal de overtollige € 7 teruggestort worden. Uw bestelling is dan voor € 180, wat overeenkomt met 20 dienstencheques.

Wilt u dat uw volgende bestellingen correct verlopen? Vul dan alle gegevens in om uw bestelling conform te maken. 

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?