Ik heb een overschrijving gedaan naar een ander rekeningnummer van Pluxee. Wat nu?
Hebt u een bedrag overgeschreven naar een ander Pluxee-rekeningnummer? Maak u geen zorgen; het bedrag zal automatisch op uw rekening teruggestort worden!
En wat als de terugbetaling op zich laat wachten?
Is het al langer dan twee weken geleden dat u een overschrijving hebt gedaan naar het verkeerde Pluxee-rekeningnummer, en hebt u nog geen terugbetaling ontvangen? Stuur dan een e-mail via het online contactformulier met deze info:
- Het bewijs van uw betaling
- Het bedrag en de datum van de overschrijving
- Uw rekeningnummer
- Het rekeningnummer waarnaar u hebt overgeschreven
Het bedrag van uw overschrijving zal u zo snel mogelijk terugbetaald worden.
En wat dan?
Om uw dienstencheques te ontvangen, moet u een nieuwe bestelling doen via een overschrijving naar de rekening: BE41 0017 7246 2610
Hier vindt u onze tips om uw overschrijving vlekkeloos uit te voeren.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?