Ik heb een overschrijving gedaan naar een ander rekeningnummer van Sodexo. Wat nu?

Hebt u een bedrag overgeschreven naar een ander Sodexo-rekeningnummer? Maak u geen zorgen; het bedrag zal automatisch op uw rekening teruggestort worden!

En wat als de terugbetaling op zich laat wachten?

Is het al langer dan twee weken geleden dat u een overschrijving hebt gedaan naar het verkeerde Sodexo-rekeningnummer, en hebt u nog geen terugbetaling ontvangen? Stuur dan een e-mail via het online contactformulier met deze info:

  • Het bewijs van uw betaling
  • Het bedrag en de datum van de overschrijving
  • Uw rekeningnummer
  • Het rekeningnummer waarnaar u hebt overgeschreven

Het bedrag van uw overschrijving zal u zo snel mogelijk terugbetaald worden.

En wat dan ?

Om uw dienstencheques te ontvangen, moet u een nieuwe bestelling doen via een overschrijving naar de rekening: BE41 0017 7246 2610

Hier vindt u onze tips om uw overschrijving vlekkeloos uit te voeren.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?