De gestructureerde mededeling van mijn overschrijving is fout. Wat gebeurt er dan?
Hebt u een verkeerde gestructureerde mededeling ingevoerd bij uw overschrijving? Dan zal het overgeschreven bedrag automatisch teruggestort worden. Volg ons advies voor het correct invoeren van de gestructureerde mededeling.
De gestructureerde mededeling = uw gebruikersnummer
Even ter opfrissing: de gestructureerde mededeling van uw overschrijving bestaat enkel uit uw gebruikersnummer, samengesteld uit 12 cijfers.
Waar vindt u dat nummer?
- U hebt het ontvangen bij uw inschrijving.
- U vindt het in uw Beveiligde Zone.
- U vindt het ook in uw app "Dienstencheques Vlaanderen" (als u klikt op "Bestellen").
En wat nu?
Om uw dienstencheques te ontvangen, moet u een nieuwe bestelling doen, volgens de verschillende beschikbare mogelijkheden.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?