Waarom kan ik mijn hoofdadres niet wijzigen?
U kan uw postadres niet handmatig wijzigen in uw account, aangezien het adres ons rechtstreeks via het Rijksregister bezorgd wordt.
En wat als ik verhuis?
- Ga naar uw gemeentehuis om uw nieuw adres aan te geven.
- Zodra uw nieuw adres geregistreerd staat in het Rijksregister, worden wij automatische geïnformeerd over uw adresverandering en zullen uw gegevens automatisch aangepast worden in uw dossier.
- U ontvangt een bericht van Pluxee dat uw adreswijziging in onze systemen bevestigt.
Verhuist u naar een ander gewest? Dan verandert u ook van dienstenchequesysteem! Lees hoe de zaken in dat geval verlopen.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?