Waarom kan ik mijn hoofdadres niet wijzigen?

U kan uw postadres niet handmatig wijzigen in uw account, aangezien het adres ons rechtstreeks via het Rijksregister bezorgd wordt.

En wat als ik verhuis?

  • Ga naar uw gemeentehuis om uw nieuw adres aan te geven.
  • Zodra uw nieuw adres geregistreerd staat in het Rijksregister, worden wij automatische geïnformeerd over uw adresverandering en zullen uw gegevens automatisch aangepast worden in uw dossier.
  • U ontvangt een bericht van Pluxee dat uw adreswijziging in onze systemen bevestigt.

Verhuist u naar een ander gewest? Dan verandert u ook van dienstenchequesysteem! Lees hoe de zaken in dat geval verlopen.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?