Het aantal aangekondigde cheques komt niet overeen met het aantal gelezen cheques. Wat nu?

Stelt u vast dat het aantal dienstencheques dat u werd terugbetaald niet overeenkomt met het aantal cheques dat u hebt aangekondigd, contacteer dan Sodexo. We zullen u een bestand bezorgen die u toelaat de informatie die wij hebben met die van u te vergelijken. Op die manier kan u een eventueel probleem detecteren.  

Meld het probleem aan Sodexo

Bij een fout in een afgifte contacteert u meteen de klantendienst voor erkende ondernemingen.

U ontvangt dan een Excelbestand met de nummers van de dienstencheques die ons systeem gelezen heeft.

Terugbetaling van niet-terugbetaalde cheques

Om de terugbetaling van niet-terugbetaalde cheques te verkrijgen, volgt u deze stappen:

  1. Stap 1

    Vergelijk onze info met de uwe

    Vergelijk de nummers van de cheques die ons systeem gelezen heeft (Excelbestand) met de nummers van de linkerstrookjes die u in bezit hebt.

  2. Stap 2

    Als dat nog niet gebeurd is, kondig de dienstencheques aan die ontbreken

    Doe dit via uw Beveiligde Zone

  3. Hoe kan ik papieren dienstencheques aankondigen via mijn Beveiligde Zone?
  4. Stap 3

    Stap 3. Stuur een kopie van de ontbrekende linkerstrookjes met het nummer van de afgifte.

    Dat kan via e-mail: erkende-onderneming-dc.svc.be@sodexo.com
    of per aangetekende zending:
    Sodexo Dienstencheques 
    Erkende ondernemingen
    Pleinlaan 15
    1050 ELSENE

Uw vraag wordt binnen de 5 werkdagen behandeld.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?