Het aantal aangekondigde cheques komt niet overeen met het aantal gelezen cheques. Wat nu?

Stelt u vast dat het aantal dienstencheques dat u werd terugbetaald niet overeenkomt met het aantal cheques dat u hebt aangekondigd, contacteer dan Sodexo. We zullen u een bestand bezorgen die u toelaat de informatie die wij hebben met die van u te vergelijken. Op die manier kan u een eventueel probleem detecteren.  

Meld het probleem aan Sodexo

Bij een fout in een afgifte contacteert u meteen de klantendienst voor erkende ondernemingen.

U ontvangt dan een Excelbestand met de nummers van de dienstencheques die ons systeem gelezen heeft.

Terugbetaling van niet-terugbetaalde cheques

Om de terugbetaling van niet-terugbetaalde cheques te verkrijgen, volgt u deze stappen:

  1. 1

    Vergelijk onze info met de uwe

    Vergelijk de nummers van de cheques die ons systeem gelezen heeft (Excelbestand) met de nummers van de linkerstrookjes die u in bezit hebt.

  2. 2

    Als dat nog niet gebeurd is, kondig de dienstencheques aan die ontbreken

    Doe dit via uw Beveiligde Zone

  3. Hoe kan ik papieren dienstencheques aankondigen via mijn Beveiligde Zone?
  4. 3

    Stap 3. Stuur een kopie van de ontbrekende linkerstrookjes met het nummer van de afgifte.

    Dat kan via e-mail: erkende-onderneming-dc.svc.be@sodexo.com
    of per aangetekende zending:
    Sodexo Dienstencheques 
    Erkende ondernemingen
    Pleinlaan 15
    1050 ELSENE

Uw vraag wordt binnen de 5 werkdagen behandeld.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?