Ik ben mijn login of paswoord voor de Beveiligde Zone vergeten. Wat nu?

Na uw inschrijving als erkende onderneming ontving u van Sodexo een bevestigingsmail met uw login en paswoord. Bent u deze gegevens vergeten of kwijtgeraakt? Ga dan als volgt te werk.

Vind uw login terug

Ter herinnering: uw login komt overeen met het erkenningsnummer van uw bedrijf (samengesteld uit 12 cijfers en beginnend met 980). Vindt u het nummer niet terug? Neem dan contact op met de klantendienst voor erkende ondernemingen:

Onze klantendienst zal uw login via e-mail bezorgen. Hou er rekening mee dat dit automatisch een nieuw paswoord vereist. De e-mail zal dus uw bestaande login en een nieuw paswoord bevatten.

Vraag een nieuw paswoord aan

  • Ga naar de homepage van uw Beveiligde Zone.
  • Klik op "Mijn paswoord opvragen”

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?