Belangrijke wijziging voor invoeren van prestaties vanaf 1 januari 2025: afschaffing IVR-lijn
Vanaf 1 januari 2025 zullen huishoudhulpen geen prestaties meer kunnen ingeven door te bellen naar de IVR-lijnen op de nummers 0800/355.30 en 02/547.54.97. Deze nummers worden stopgezet.
Huishoudhulpen kunnen vanaf dan enkel nog prestaties ingeven via de applicatie Job Tracker 2.0.
Applicatie Job Tracker 2.0.
Om deze applicatie te kunnen gebruiken, hebben uw huishoudhulpen een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze gegevens krijgen ze van u, nadat u hen hebt ingeschreven bij uw erkende onderneming. Hoe u een huishoudhulp inschrijft, leest u hier.
Wat als mijn huishoudhulpen vragen hebben?
U kan uw huishoudhulpen helpen en begeleiden bij het gebruiken van de applicatie met een stappenplan. Alle andere nuttige informatie over Job Tracker 2.0. kan u terugvinden op onze website.
Help uw huishoudhulpen door hen:
- in te schrijven binnen uw erkende onderneming;
- hun gebruikersnaam en wachtwoord te bezorgen;
- te begeleiden bij het gebruik van de applicatie Job Tracker 2.0. aan de hand van het stappenplan.
Dienstencheques digitaal vanaf 1 juni 2025
Vanaf 1 juni 2025 zal het dienstenchequesysteem volledig digitaal zijn.
86% van de gebruikers stapte al over naar elektronische dienstencheques.
Start tijdig met de begeleiding van uw papieren gebruikers.
Benieuwd hoe andere ondernemingen dit aanpakten? Neem zeker een kijkje naar de tips & tricks van de erkende onderneming Net!Werk Staden.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?