Wat is de nieuwe app "Job Tracker 2.0 by Sodexo"?

Met de "Job Tracker 2.0 by Sodexo"-app kunt u uw prestaties en klanten rechtstreeks vanaf uw smartphone beheren. Ontdek hier de verschillende functionaliteiten van de applicatie.
 

"Offline" modus

Dankzij de offline modus kan de werknemer ook zonder internetverbinding prestaties invoeren. Ze worden bewaard en verzonden van zodra er een internetverbinding beschikbaar is.

Controle van de geldigheid van papieren dienstencheques

Geen risico meer om te vertrekken met ongeldige papieren dienstencheques. Dankzij de ‘scanner’-functie kunt met behulp van het fototoestel op de smartphone de papieren dienstencheque scannen en nagaan of hij geldig is of niet.

Historiek van de prestaties

Toegang tot de historiek van de ingevoerde prestaties van de laatste 3 maanden. Deze historiek is ook offline beschikbaar.

Klantenlijst beschikbaar op alle toestellen

De klantenlijst is gelinkt aan het profiel van uw werknemer. De lijst is dus rechtstreeks beschikbaar op elk toestel waarop hij of zij zich aanmeldt.

 

Wilt u meer weten over de functionaliteiten van de nieuwe "Job Tracker 2.0 by Sodexo"-applicatie? Lees hier alle gedetailleerde artikelen!

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?