De nieuwe "Job Tracker 2.0 by Sodexo" app is beschikbaar!
De nieuwe applicatie "Job Tracker 2.0" is herontworpen om beter tegemoet te komen aan uw behoeften en om u beter te begeleiden bij uw dagelijkse taken.
Ontdek hier de verschillende functionaliteiten:
Prestatiebeheer
U kunt uw prestaties ingeven, ook als u geen toegang hebt tot het internet. Het is nu immers ook mogelijk om via de app prestaties “offline” in te geven. Uw prestaties zullen worden geregistreerd zodra u over een verbinding beschikt.
Het is echter belangrijk dat u uw prestatie op de dag zelf ingeeft, de prestatiedatum kan niet gewijzigd worden.
U hebt toegang tot de historiek van uw prestaties die u hebt uitgevoerd.
Beheer van uw klanten
Voor uw gemak kunt u uw klanten en hun gegevens, zoals hun naam, telefoonnummer of een opmerking, direct in uw applicatie registreren.
Controleer de geldigheid van de papieren dienstencheque
Vertrek niet met ongeldige papieren cheques, u kunt de geldigheid ervan rechtstreeks controleren via de "scanner". Met deze functie kunt u de papieren cheques via uw camera scannen en controleren of de cheque al dan niet geldig is.
Beheer van uw erkende ondernemingen
Als u voor meerdere bedrijven werkt, hebt u de mogelijkheid om ze allemaal te registreren in uw applicatie. Zo kunt u uw werk gemakkelijk beheren.
Wilt u meer weten over de functionaliteiten van de nieuwe "Job Tracker 2.0"-applicatie? Lees hier alle gedetailleerde artikelen!
Hulp Nodig
Vind hier het antwoord op uw vraag
Nog andere vragen? Neem contact met ons op via
- Telefoon
-
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
-
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?