Wat bedoelen we met "offline"-modus?

In de "offline"-modus kan u bepaalde functionaliteiten van de applicatie gebruiken zonder dat u verbonden bent met het internet. Hiervoor moet u zich tijdens uw laatste sessie met uw login en paswoord hebben aangemeld.
 

Dit is wat u kan doen in de "offline"-modus:

  • Een elektronische prestatie invoeren;
    • Deze wordt opgeslagen en u kan ze verzenden zodra u internetverbinding hebt.
  • Openen van uw klantenlijst;
  • Openen van het Menugedeelte;
  • Een van uw klanten bellen als u zijn of haar telefoonnummer hebt ingevoerd;
  • Raadplegen van uw historiek van geleverde prestaties;
    • De "offline" historiek bevat enkel de prestaties die getoond werden wanneer u voor het laatst verbinding met internet hebt gemaakt.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?