Ik heb de in "offline"-modus opgeslagen prestaties niet tijdig kunnen verzenden. Wat moet ik doen ?

Hebt u geen mogelijkheid gehad om de prestaties die u in "offline"-modus hebt opgeslagen, tijdig te verzenden? Geen probleem, dat is nog steeds mogelijk via uw werkgever.

In het gedeelte "Prestatie in wacht" vindt u de prestaties die niet tijdig konden worden verzonden. U hebt toegang tot de prestaties die de afgelopen 30 dagen niet zijn verzonden, te rekenen vanaf de datum van raadpleging van het scherm.

Voor elke prestatie vindt u de informatie die u aan uw werkgever moet verstrekken, zodat hij deze aan zijn kant kan invoeren:

  • datum van de prestatie;
  • type activiteit;
  • aantal gewerkte uren;
  • naam van de klant.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?