Hoe maak ik verbinding met de app "Job Tracker 2.0 by Sodexo" ? 

Om verbinding te maken met de app gebruikt u de login en het paswoord die u van uw erkende onderneming hebt ontvangen.

Houd er rekening mee dat het nodig is om een internetverbinding te hebben als u de eerste keer verbinding wil maken met de app om uzelf te authenticeren.

Als u uw login en/of paswoord bent vergeten, neemt u contact op met uw werkgever. Hij zal u een nieuwe geven.

Als u 3 keer het verkeerde paswoord hebt ingevoerd, wordt uw account geblokkeerd. U moet dan contact opnemen met de onderneming om uw account te ontgrendelen en een nieuw paswoord te krijgen.

Authenticatie in 2 stappen

Wanneer u voor het eerst verbinding maakt met een werkgever, is om veiligheidsredenen een authenticatie in 2 stappen noodzakelijk. Als uw wachtwoord per ongeluk is gelekt, is het op die manier voor een kwaadwillende onmogelijk om in te loggen op uw account zonder toegang te hebben tot uw telefoon.

  • Voer uw telefoonnummer in de applicatie in (enkel Belgische nummers worden geaccepteerd).
  • U ontvangt een sms met een unieke code, voer deze in de applicatie in.
    • De tijd om de code in te voeren is beperkt (er zal een aftelklokje op uw scherm verschijnen);
    • Controleer uw telefoonnummer als u geen sms hebt ontvangen.

Deze dubbele authenticatie wordt gevraagd voor elke eerste verbinding met een werkgever of in het geval dat u van toestel verandert.

Via de tab "Profiel" in het menu kan u het telefoonnummer wijzigen dat gekoppeld is aan de dubbele authenticatie. Als u uw telefoonnummer wijzigt, moet u de dubbele verificatieprocedure opnieuw uitvoeren om de wijziging te bevestigen.

Uw wachtwoord wijzigen

Wanneer u zich voor het eerst aanmeldt bij een werkgever, wordt u om veiligheidsredenen gevraagd uw paswoord te wijzigen. Zo kent uw werkgever uw paswoord niet meer.

U kunt uw paswoord ook op elk moment wijzigen door in het menu op "Profiel" te klikken.

Tutorials

Wanneer u voor het eerst verbinding maakt, verschijnen er verschillende tutorials op uw scherm (invoeren van een nieuwe klant, invoeren van een elektronische prestatie, controle van de ontvankelijkheid van een papieren cheque). Deze worden slechts één keer getoond op de verschillende schermen, maar als u ze opnieuw wil bekijken, zijn ze beschikbaar in de tab "Tutorial" van het Menu.

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?