Hoe kan ik een prestatie betwisten op mijn Beveiligde Zone?

Wanneer er voor u een prestatie wordt uitgevoerd in het kader van dienstencheques (en u voor het elektronische formaat hebt gekozen), wordt deze geïntegreerd in het Pluxee-systeem. Er wordt u vervolgens gevraagd dit te bevestigen via uw Beveiligde Zone. Het kan echter zijn dat er ergens een fout is ingeslopen of dat een prestatie verkeerd is gecodeerd, en dat u deze wil betwisten. Lees hier hoe u dit kan doen.
 

Snelle toegang via uw dashboard

Wanneer een prestatie op bevestiging wacht, verschijnt deze rechtstreeks op uw dashboard. Lees hier hoe u die kunt betwisten.

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone;

  2. 2

    Klik op ‘Ga naar prestatiebeheer’;

  3. 3

    Klik op de knop ‘Betwisten’;

  4. 4

    Corrigeer de foutieve informatie in het geopende venster;

    Vermeld de daadwerkelijk gepresteerde uren, de aard van de prestatie en schrijf vervolgens een opmerking (verplicht). Als de prestatie nooit heeft plaatsgevonden, vinkt u het vakje ‘De prestatie heeft niet plaatsgevonden’ aan. Om uw aanvraag in te dienen klikt u op ‘Bevestigen’.
    Het bericht ‘de prestatie werd betwist’ verschijnt. Deze prestatie verschijnt vervolgens in het gedeelte ‘Recente prestaties’ met als status ‘Betwist’. U kan toegang krijgen tot uw opmerking via de knop ‘Meer informatie’.

  5. 5

    Wacht op de aanpassing of annulering van de prestatie.

    Zodra het uw betwisting heeft ontvangen, zal uw erkende onderneming:
    Of de prestatie aanpassen op basis van de rechtzetting die u heeft aangebracht. Deze zal dan weer verschijnen in uw lijst in afwachting van uw bevestiging.
    Of de prestatie annuleren. Deze zal dan in uw geschiedenis aangegeven worden als een geannuleerde prestatie.


  6. Om een prestatie te bevestigen, raadpleeg dan het artikel Hoe kan ik een prestatie bevestigen op mijn Beveiligde Zone?

Klassieke toegang

  1. 1

    Log in op uw Beveiligde Zone;

  2. 2

    Klik op ‘Prestaties’ in het hoofdmenu.

    Als u een lopende prestatie hebt, wordt deze bovenaan de pagina weergeven.


  3. Om een prestatie te bevestigen, raadpleeg dan het artikel Hoe kan ik een prestatie bevestigen op mijn Beveiligde Zone?

Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons

Telefoon
Bel 02/401.31.30
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?