04 november 2021

RSS

Definitief verdwijnen van de mobiele app “Job Tracker”

Omdat het hoog tijd is voor de nieuwe app!

 

Vanaf 30 november 2021 zal de mobiele app "Job Tracker" voor huishoudhulpen permanent ontoegankelijk zijn.

De nieuwe app Job Tracker 2.0 is sinds enkele maanden beschikbaar voor al uw werknemers. Het kan worden gedownload via:

Download on the App Store Ontdek het op Google Play

Voor een steeds optimale gebruikerservaring zijn talrijke updates doorgevoerd.

Ontdek de nieuwigheden:

 

Registratie van prestaties
Om het invoeren van prestaties te vergemakkelijken, worden eerder ingevoerde gegevens onthouden en voorgesteld bij het ingeven van een nieuwe prestatie. Zo kan de prestatie met dezelfde informatie snel opnieuw ingegeven worden. Het is dus niet langer nodig om eenzelfde informatie voor elke prestatie opnieuw in te geven.

Registratie van het profiel van uw werknemers
Alle informatie wordt geregistreerd in het profiel van de huishoudhulp. In het geval dat de werknemer een nieuwe smartphone gebruikt, moet enkel opnieuw ingelogd te worden om toegang te krijgen tot alle informatie. De informatie dient dus niet opnieuw ingevoerd te worden. Hetzelfde geldt voor de bewaarde lijst van klanten. Die wordt direct beschikbaar gesteld in de nieuwe app.

Offline modus
Met de offline modus kunnen de prestaties ook zonder internetverbinding ingeven worden. De prestaties worden geregistreerd en verzonden zodra een internetverbinding tot stand is gebracht. De termijn om een in "offline" modus ingegeven prestatie te verzenden is 7 dagen.

Historiek van de prestaties
Toegang tot de historiek van de ingevoerde prestaties van de laatste 3 maanden. Dit is ook beschikbaar in "offline" modus.

Controle van de geldigheid van papieren dienstencheques
Geen risico meer om met ongeldige papieren dienstencheques te vertrekken. Met de "scanner"-functie kan u de papieren dienstencheque via de camera van de telefoon scannen en controleren of de cheque al dan niet geldig is.


Als werknemers, die gewend zijn de app te gebruiken voor het ingeven van prestaties, de nieuwe app na 30 november 2021 niet downloaden, worden prestaties mogelijk niet op dezelfde dag geregistreerd, wat tot een bijkomende administratieve last kan leiden.

 

Moedig dus uw huishoudhulpen aan om de Job Tracker 2.0 app te downloaden en te gebruiken zodat ze er snel vertrouwd mee raken.

 

Meer informatie over de functionaliteiten van de nieuwe mobiele app vindt u in Brochure over de mobiele app "Job Tracker 2.0 by Sodexo" en in de verschillende artikelen op onze website. Via de applicatie zijn ook tutorials beschikbaar waarin de verschillende functies worden uitgelegd. Aarzel niet om deze links te delen of de brochure af te drukken en te verdelen onder uw werknemers.

We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.

 

Met vriendelijke groeten,

Het Team Dienstencheques

 

Vind hier het antwoord op uw vraag

Nog andere vragen? Neem contact met ons op via

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?