21 september 2021

RSS

De nieuwe Beveiligde Zone: status van de functionaliteiten (update: 15/09/2021)

Eén van onze belangrijkste doelstellingen is het vereenvoudigen van uw dagelijks werk. Met het oog hierop werden al meerdere verbeterpunten geïmplementeerd binnen de nieuwe applicaties. We geven hieronder de lijst van de desbetreffende functionaliteiten en hun status weer.

Afgewerkte punten

  • Verschillende verbeteringen in het Tab ‘Mijn prestaties:

    • De mogelijkheid om de lijst met de prestaties over een periode van maximaal één jaar te bekijken;
    • Toevoeging van informatieve details in de lijst met prestaties:
      • aantal prestaties;
      • aantal gewerkte uren;
      • invoerdatum van de prestatie.
    • Het tonen van een groter aantal resultaten bij een zoekopdracht in de lijst met prestaties;
    • 16/06/2021: Aanpassing van de exportbestanden van prestaties, om details weer te geven over gedeeltelijk toegewezen en terugbetaalde prestaties;
    • 15/09/2021 : Weergave van het erkenningsnummer van de gebruiker in de Beveiligde Zone van de erkende onderneming:
      • Het gebruikersnummer wordt nu weergegeven in de tabellen "Beheer van prestaties" en "Historiek van prestaties".
    • 15/09/2021: Nu, Twee nieuwe filters voor het sorteren van prestaties:
      • overzicht per werknemer;
      • overzicht per prestatie.
  • Tab ‘Mijn afgiften’:

    • 15/09/2021: De mogelijkheid om de lijst met de afgiften over een periode tot 1 januari 2016 te bekijken;
    • 15/09/2021: Het tonen van een groter aantal resultaten bij een zoekopdracht binnen de aangemaakte elektronische afgiften;
    • 15/09/2021: Toevoeging van het erkenningsnummer van de onderneming bij de export van een afgiftelijst;
    • 15/09/2021: Een filter toegevoegd aan het scherm voor het aanmaken van afgiften:
      • overzicht van gedeeltelijk toegekende prestaties;
      • overzicht van de volledig toegekende prestaties;
      • overzicht van alle prestaties.
  • Betere import van prestaties en werknemers:  

    • Verhoogde snelheid van gegevensverwerking;
    • Nieuwe asynchrone functionaliteit toegevoegd die u toelaat de importpagina af te sluiten terwijl, op de achtergrond, het bestand aan het werken is.
  • Verwijderen/Ophaling:

    • 15/09/2021 : Aanpassing van het veld "Aanvullende informatie" bij het aanmaken van ophalingen van dienstencheques:
      • 15/09/2021 : Het tekstveld "Aanvullende informatie" is volledig herzien voor de planning van individuele en terugkerende inningen van dienstencheques met de volgende bijzonderheden:
        • Het veld is nu verplicht;
        • Mogelijkheid om tot 150 tekens in te voegen;
        • Er wordt informatie verstrekt om ondernemingen te helpen bij de invoer in de velden;
        • De onderneming heeft de mogelijkheid om het laatst ingevoerde commentaar voor een individuele of terugkerende ophaling opnieuw te gebruiken. Het commentaar van de laatste pick-up die werd uitgevoerd wordt als suggestie weergegeven.
  • Aankondiging van papieren dienstencheques:  

    • Probleem opgelost in het veld “Activiteit” bij het importeren van CSV bestanden;
    • 16/06/2021: Toevoeging van de precieze reden voor de fout bij de aankondiging van papieren dienstencheques.
  •  Import & export van elektronische prestaties:

    • Het .CSV-formaat is voortaan beschikbaar voor export (in UTF-8-formaat);
    • Het importeren van prestaties werkt nu correct: geen foutpagina's meer of dubbele invoer;
    • 15/09/2021 : Voorbeeld en mogelijkheid om de lijst van in een afgifte geplaatste prestaties te exporteren:
      • op het scherm voor het handmatig aanmaken van elektronische afgiften;
      • op de afgiftelijst.
    • 15/09/2021 : Mogelijkheid om alleen de prestaties te filteren die volledig zijn toegewezen.
  • Een nieuwe status “Bevestigd” (gekoppeld aan de gelijktijdige validatie van prestaties):

    • Wanneer de gebruiker de prestatie bevestigt en de erkende onderneming de prestatie op dat moment nog niet gevalideerd heeft, verschijnt de prestatie met de status “Bevestigd”.
  • Prestaties van de website:

    • 16/06/2021: Verbetering van de prestaties van het extranet op het dashboard en voor export van prestaties.
  • De App Job Tracker 2.0:

    • 16/06/2021: Tijdens het coderen van de prestaties zullen de velden vooraf worden ingevuld op basis van wat reeds eerder voor dezelfde gbruiker is gedaan.
  • Het dashboard:

    • 16/06/2021: Een link naar de videos tutorials werd toegevoegd.
  • Bug correctie:

    • 15/09/2021: De controle op de leeftijd bij het aanmaken van een werknemer werd aangepaste naar 15 jaar (- 6 maanden).

Punten in behandeling

  • Tab ‘Mijn prestaties’:

    • De mogelijkheid om de gebruikersnaam van de huishoudhulp te vermelden in het formulier voor het aanmaken van een elektronische prestatie.
  • Tab ‘Mijn werknemers’:

    • Weergave van de voor- en achternaam van de werknemer in de bevestiging van de invoer van een nieuwe werknemer.
  • Tab ‘Mijn terugbetalingen’:

    • Verbetering van de zoekfilter voor terugbetalingen door het gelijktijdig selecteren van meerdere prestatiemaanden mogelijk te maken.
  • Navigatie in de lijsten met prestaties en afgiften:

    • Verbetering van het navigatiesysteem tussen de verschillende pagina's die de lijsten met prestaties en afgiften vormen.

Vind hier het antwoord op uw vraag

Nog andere vragen? Neem contact met ons op via

Telefoon
Bel 02/547.54.93
Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
E-mail
Stuur ons een e-mail
Hebt u een vraag of klacht?
Hoe kan ik u helpen?