Hoe kan ik een elektronische prestatie offline invoeren?
Hebt u net een prestatie bij een klant afgerond en kan u geen verbinding maken met internet? Geen probleem, u kan uw prestatie in de applicatie invoeren en bewaren in de "offline"-modus om ze later op de dag te verzenden.
De procedure voor het invoeren van uw prestaties in de offlinemodus is precies dezelfde als wanneer u het online doet:
- 
        1Selecteer de klant bij wie u uw werkprestatie hebt afgerond; 
- 
        2Druk op de button "Prestatie"; 
- 
        3Vul de details van de prestatie in; het type activiteit; 
 het aantal gewerkte uren;
 de drager "Elektronisch".
- 
        4Druk op "Volgende"; 
- 
        5Controleer de samenvatting van de ingevoerde informatie; Als u een fout ziet, druk dan op "prestatie bewerken" en verbeter de fout. 
- 
        6Druk op "Prestatie invoeren"; Er verschijnt een bevestigingsbericht op uw scherm. 
De elektronische prestaties die in de offlinemodus zijn opgeslagen, moeten dezelfde dag verzonden worden. Anders kan u ze niet meer zelf via de app versturen. Dan moet u de nodige informatie aan uw onderneming verstrekken, zodat deze ze kan invoeren.
U ontvangt 's avonds automatisch een melding om u eraan te herinneren dat u een of meerdere prestaties moet verzenden. Als deze niet dezelfde dag wordt verzonden, ziet u een melding wanneer de applicatie wordt geopend om u te waarschuwen dat een of meerdere prestaties de dag ervoor niet verzonden werden.
Lees hoe u de elektronische prestaties die in "offline"-modus zijn opgeslagen, kan verzenden.
Hulp Nodig
Vindt u niet wat u zoekt? Contacteer ons
- Telefoon
- 
                                            
                                                Bel 02/547.54.93
                                            
                                            Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u
- 
                                        
                                            Stuur ons een e-mail
                                        
                                        Hebt u een vraag of klacht?
